Egensydda kjolarna!

Efter ett tag så kom jag på, att jag hade helt glömt bort att lägga in bilder på hur kjolarna blev, ni vet pde där Paperwaist Bag kjolarna =P Så här kommer bilderna, den gråa sydde jag först, den har ett väldigt mysigt tyg, inte för varmt eller genomskinligt, passar nog bra i höst också! Jag är iallafall jättenöjd! Den bruna sydde jag sen, den är också superb helt enkelt! Klockrent! Dens tyg är mockaliknande med fina blommor broderade på. Passar också perfekt i höst! Nu i sommar också självklart!

Kjol 1:

    

Kjol 2:

    

Visst blev de bra? =D <3
Fast minerna på bildera ser konstiga ut =P

Black Passion

Jag hade tråkit som vanligt, så jag klottrade/ gjorde ett kollage med mörka färgen som svart, och isblått som jag tyckte passade till!

image29

Det är gjort i photoshop, hade lust =P

På jakt efter favoritmodellen

Jag letar just nu efter min favoritmodell som ska likna mig lite, då blir det enklare att köpa smink och kläder!
Just nu kollar jag på L'Oréal Paris hemsida V.I.P. När jag kollar i lookbooken ser jag Laetitia Casta och känner att hon liknar mig lite. Om det inte hade varit för de blåa ögonen så. =P

 Klicka på bilderna för förstoring!

Sen när jag fortsätter att bläddra så ser jag Natalie Imbruglia. Här är det återigen ögonfärgen som är fel, färgen passar på henne, det skulle den säkert göra på mig också =P Men det är trist nog inte min ögonfärg (som skifter från brun till grön), så hon blir det inte heller.

 

Jakten på favoritmodellen fortsätter...

Baddräkt =P

Jag är inte någon "baddräktsperson" precis, men den här baddräkten vill jag verkligen ha. Det är något jagska investera i om jag hittar den när jag far till stan! Här är den, den hittade jag (som allt annat i inläggen idag) på www.misssixty.com. Man bara måste kolla in där!

image26 Erkänn att den är snygg! <3


Miss Sixty Fragrance

Jag gjorde ett till Collage från www.misssixty.com , där även bakgrunden är därifrån. Allting där är favoriter.

image25

Miss Sixty Hot Summernights

Jag hade tråkigt och gjorde ett kollage med kläder från www.misssixty.com
Allt är såklart därifrån och jag inspirerades av varma sommarkvällar.

image24

Jag bara älskar skorna speciellt! Väskan är också helt i min stil! Allt annat är jättefint också, därför tänkte jag shoppa lite i stan i veckan. :)

Paperbag Waist Skirt =D

Jag är såå glad! Jag har sytt en egen paperbag waist kjol! Så stolt =P
Den är såå snygg också, inget fel alls! Och det var så enkelt att sy, det tog bara några timmar, fast när man sytt den första gången så går det snabbare andra! Senare ideg ska jag börja sy den andra, den jag gjort nu (första) är grå =D Den andra blit brun med broderade blommor här och där :) Jättekul att göra nu på sommaren/semestern! Jag köpte båda tygerna samtidigt, för jag visste att jag skulle ha minst 2 kjolar, det blir nog fler, de är jättesnygga!
Här är mönstret, det är på en länk:
http://millssvada.blogspot.com/2007/04/egensydd-paperbag-waist.html


Lycka till! =D

P.S: Bild på min/a kjol/ar kommer senare.


Svart/Vitt

, jag ville bara säga att svartvitt är tillbaka (som vanligt) i höst. Det funkar även i sommar också.
Kläderna kommer från Lindex, väskan kommer från chic och halsbandet och armbandet kommer  från kyssjohanna.

image22

Lägg märke till solglasögonen vid väskan, de kom med väskan =P Men de passar också.

RSS 2.0