På jakt efter favoritmodellen

Jag letar just nu efter min favoritmodell som ska likna mig lite, då blir det enklare att köpa smink och kläder!
Just nu kollar jag på L'Oréal Paris hemsida V.I.P. När jag kollar i lookbooken ser jag Laetitia Casta och känner att hon liknar mig lite. Om det inte hade varit för de blåa ögonen så. =P

 Klicka på bilderna för förstoring!

Sen när jag fortsätter att bläddra så ser jag Natalie Imbruglia. Här är det återigen ögonfärgen som är fel, färgen passar på henne, det skulle den säkert göra på mig också =P Men det är trist nog inte min ögonfärg (som skifter från brun till grön), så hon blir det inte heller.

 

Jakten på favoritmodellen fortsätter...

Kommentarer
Postat av: SKÖNHET/Tips&Råd

Oj det vet jag faktiskt inte.. Har inte provat den! Jag är helt övertygad om att det säkert är jätte många som är helt nöjda, jag tror dock att man ska satsa på bra borste till då. Oftast är det ju skillnad mellan budget och lite dyrare. Vet en kompis som haft isadoras bronzingpuder och tycker det är superbra! Men ska jag jämföra det resultatet med ett bronzingpuder från de dyrare märkerna så ser man ju en viss skillnad. Oftast tycker jag att budget kan vara lite orangare i tonen. Sen beror det ju på vad du har för hudton naturlig. Är man jätte blek och applicerar ett lite orange skiftande puder ser det ju inte så bra ut. Kontrasterna blir lätt för stora! Är man mörkare så smälter det ju in bättre.. Det som är bra när man ska välja ett dyrare märke är ju att det oftast finns makeup artister tillgängliga som kan hjälpa till och prova fram en bra färg och se att du verkligen passar i det. Den möjligheten får man ju inte på samma sätt vid loreal, max factor och de andra lite billigare märken. Prova dig fram så hittar du nog rätt!
Jag är helt förälskad i Natalie imbruglia!! Hade glömt bort en bildmapp jag har på datorn med henne faktiskt=)SÅ många fina photos!

2007-07-07 @ 10:46:00
URL: http://beautycave.tjejsajten.se
Postat av: Erika

okej,
ja hon är jättevacker!=D

2007-07-07 @ 12:00:03
URL: http://www.eriikas.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0