Dalai Lama

Vilken fantastisk man, egentligen! Har ni tänkt på hur vidsynt han är? Inte nog med att han bryr sig om tibetanerana, han bryr sig om kineserna också! Jag kollade på en dokumentär på 1:an som hette "Jag är Dalai Lama". Det var riktigt intressant. Det var även en dokumentär på Viasat History som handlade om Hiroshima. Man lär sig väldigt mycket om dessa program. Man borde utforska de oftare.

Nu har jag precis sett färdigt på Sex and the City. Seriöst, SATC, Carla Bruni och Frankrike m.m. är min terapi. Jag BEHÖVER den.

Får jag bara påpeka (nu när jag är mitt cyniska jag) att jag hatar lyckliga par. Eller jag hatar de inte. Jag bara. Stör mig på dem. Eller så är jag avundsjuk. Doesn't matter.

Idag var..Annorlunda. Vi kollade på Eurotrip. Hehe. Hehehe.

Robin is a bitch. Helle is a vampire. Danni is a japanese faggot. Milla is a Prozac. Maria is in Spain. Dennis is probably doing her in Spain. Emma, I'm not mad at you. I am french. Eve is somewhere.

Look who's laughing now. ô_ô

Au revôir et Bonne nuit <3

Kommentarer
Postat av: Dänn

INDEED I AM MY FRIEND! :D Indeed i am ^^

2008-08-08 @ 00:51:48
Postat av: Emma

That's good. ;D

2008-08-08 @ 20:02:04
URL: http://kaktuscitron.blogg.se/
Postat av: ers mejestét

I'm home now!

2008-08-10 @ 16:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0