Hellemeister, Regn, SATC & ohyfsade ord

Idag regnade det hela dagen. Helle kom hit, hon lackade bäver på "KSMESL" som vi kallar henne. Nu iallfall. xD
Vi pratade och satt vid nätet. Sen drog hon 5 timmar senare.
Efter ett tag gick jag till mamma och kollade på "Allsång på skansen", sedan på "morden i midsommer", efter det gick vi ut med ZACK! KABLAM! xD
Nu har äntligen SATC (<3) börjat, jag ville ha B&J's men jag har borstat tänderna. Så...Jag vill inte att det ska smaka skit. Hehe. Nyss snackade jag med Robin, konversationen, asså, I was on fire! Hehehe. Men ursäkta mig, correct me if I'm wrong, men man kallar inte en för tillfället(!) labil person för något ohyfsat, även om det är på skämt. NEJ! Iallfall. I'm tha pimp.
Men jag är inte arg, ens sur. Jag vill bara berätta att man inte gör det. Och innebörden av vad som KAN hända om man kallar någon det. Alla borde få lära sig det, det har jag, Hehehehe (A)

Back to SATC.

Au revôir et Bonne nuit <3

Kommentarer
Postat av: Dänn

Jag hatar svamp....

2008-08-06 @ 22:44:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0