La cité!

Igår var jag i stan med Das Dänn. Jag införskaffade en kalender, 2 stycken BH:ar, 6par trosor, en bolero, en långarmad tröja att rida i, ett linne och en plånbok. Jag har haft min gamla plånbok i nästan 7år. Det var på tiden att köpa en ny.
Äntligen hittade jag och Danni Urban Outfitters, men jag upptäckte väldigt snart att ingenting kostade under 500. En T-shirt kostade 350 goddamnit! Men vad ska man göra? Jag kände mig väldigt hemma i affären och Danni köpte en grej. *Hemlis* xD
Sedan så gick vi ut ur affären på Norrmalm. Om man fick hjärtklappning på Norrmalm, vill jag inte ens sätta en fot på Östermalm. xD
Jag hittade en jättevacker blomma i kristall i Swarkowski-butiken. Den kostade 750 spänn, men om jag var rik så skulle jag lätt köpa den och andra och samla på dem! So pretty. T_T
Sedan såg vi en vit Hummer-limousin. MÅSTE HA!
Vi begav oss till Ung 08. Det var inte så kul. Så vi drog till Gallerian och handlade.
Detta köpte jag:
   Persiko-färgad stickad bolero, Cubus.
 Linne i färgskala, Cubus.
Långarmad blå tröja att rida i, Cubus.
 Höstig, rosa kalender, Åhléns.
 Svart plånbok i lack med en stor rosett på, H&M Divided.
 Min väderbitna gamla plånbok. Det var väl på tiden? :P
 BH:ar, ena i mintgön utan sömmar med lite broderier, andra i ljusrosa med romantiska detaljer, Kappahl.
 Hello Kitty och Snoopy trosor, H&M Trend.

Det var allt. Take good care of my Babyyyyyyy~ xD

Au revôir<3

Kommentarer
Postat av: Das Dänn

URBAN OUTFITTERS FTW<333 Jag SKA ha den där hatten! >.<



Juan blev så lycklig inne på cubus~



Footlocker har dryg personal

2008-08-17 @ 15:07:07
Postat av: Sara

gullig plånbok :D haha vem juan :O

2008-08-18 @ 16:44:38
URL: http://ssarauw.blogg.se/
Postat av: Das Dänn

Min inre bög/blatte heter juan ^^

2008-08-18 @ 20:56:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0