Lycka

Är att åka och klippa sig...Och att det blir precis som man vill! Jag har ett lyckorus. Hehe. Måste bara säga att jag (och Zack) var med Maria och Dennis idag (hos Dennis) och bakade. Det gick skitbra. Jag litar inte 100% på Zack när det gäller sådana här situationer, men både Maria och Dennis klarade det galant! Zack älskade dem. Hehe. Vi bakade kladdkaka förresten. Den blev...Annorlunda. Sedan så gick vi ut med le Zack.
Sen när jag kom hem skulle jag äta för att sedan dra och klippa mig. Min frisörska heter Mariella. Hon är verkligen jätteduktig! Det blev så bra! Jag är jättenöjd, fast hon bara toppade så känns det som en helt annan frisyr. Amazing!
And I feel Pretty, Oh so Pretty.
JAG ÄR SÅ FRICKIN' GLAD!
Hehe. Lyckorus som sagt.
Ikväll är det SATC<3. Och Project Runway. Hehe.
Till mina vänner- Njut medans mitt lyckorus varar.

Au revôir <3
 
Le coiffure!

Kommentarer
Postat av: Dänn

I FEEL PRETTY~

OH SO PRETTY~

I FEEL PRETTY AND WITTY AND GAAAAAAAY~

2008-08-13 @ 20:42:21
Postat av: Hell

heluuuuuuu~

Du äger erika^^



..o ngn som har riktigt låg lojalitetsnivå suger --.--

du e en av de kewlaste jag känner ,darling <3<3



..o ja, det var min kärleksförklaring till min fina fikus --.--

2008-08-13 @ 21:42:20
Postat av: Dänn

VARFÖR FÅR INTE JAG NÅN HEVLA KÄRLEKSFÖRKLARING?! TT





NANDE ITACHINII-CHAN?!?!?! T
T

2008-08-14 @ 02:26:41
Postat av: victoria

Det blev skitsnyggt! Majj gadd, nu vill jag nästan också ha långt hår. ;)

2008-08-14 @ 20:25:35
URL: http://svartvitlila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0