Parlez-vous francais?

Jag  sitter och tittar förtjust på mina vackra toppar. Mitt hår alltså. Jag kommer nog tjata hål i skallen på alla den här veckan/månaden.
Jag ska införskaffa saker till när skolan börjar. Filofax (jag kallar "kalender" för filofax. Jag tror att det är ett kalendermärke, men en filofax är mycket mer än en kalender. Den har scheman, provstatus etc.), pennor(?) m.m. Jag har redan ett anteckningsblock. Det där som jag berättat om, med en pandamamma och hennes unge på. Hur gulligt som helst. Sen SKA jag till Urban outfitters. JAG MÅSTE. Jag hittar det aldrig. Men denna gång ska jag skriva ut en karta från www.hitta.se , så det så!

Jag vet inte om ni har märkt det, men jag annonserar för www.cocoo.se . Visserligen älskar Peace armbanden, men nu har jag fått en förkärlek för de här halsbanden med Eiffeltorn-motiv! Sedan är rosett-ringen speciell också.

Jag älskar att titta och bära accessoarer som inte bara speglar min personlighet, utan även får hjärtat att hoppa till av glädje.

Au revôir! <3


Kommentarer
Postat av: Dänn

VI SKA HITTA DET DÄR STÄLLET NU! >__<

2008-08-14 @ 23:02:59
Postat av: ers mejestét

nice stuff ^^

2008-08-15 @ 09:10:54
Postat av: Maria.

Me hate mainstream Coocoo. Näe, ska bojkotta alla hevla bloggar med annonser ^^.

2008-08-15 @ 21:48:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0