Le couchant de soleil

Min grammatik suger men det betyder "solnedgång" på franska.
Jag kände mig vilsen förut idag. Här i viken som vi ligger i nu finns sandstrand. Och vi är bortsett från ett gammalt par ensamma. Eller alltså. Min familj, Yngve och Görel och 3 andra familjer. Med massor av ungar. Men vi pratade om min framtid, då sa jag att jag ville bo i Frankrike, då sa en kvinna att jag såg ut som en fransyska. Alla andra höll med. TOTAL HAPPINESS! He. Hehe. Hehehe. MUHAHAHAHHAHAHAHAHHA.
Iallafall. Jag och mamma badade och pappa gjorde gud vet vad. När vi skulle upp på båten igen så var det blod överallt. ÖVERALLT. Så såg vi att det var Zacks vänster baktass som blodet forsade från. Vi skrek på pappa och så fick han hålla i hunden medans vi torkade bort blodet. Sen fick vi ringa veterinärbåten som inte ens svarade (jäkla bullshiiiiiiiit asså), pappa ringde nummerupplysningen, men den närmaste veterinärkliniken var hemma (!). Då ringde han sina polare om ett nummer till en veterin är på Ornö. Han var inte hemma, det var deras son som svarade. Men vi ska åka dit imorgon. Iallafall så ringde vi Bagarmossen. Där fick vi jättebra råd. Och i senaste Härliga Hund stod det hur man lade tassbandage. Så hittade vi dessutom klon. HELA SKITEN. Like Zomg. Men sen lade vi tassbandage. En kvinna hjälpte oss. En av de som ligger här också då. Men senare under kvällen gick skiten upp. Så vi lade nytt och nu har han en söt liten (pappas stora 46:or) strumpa på tassen. Zackie ligger här bredvid mig vid laptopen. Han är för söt. I löve him <3
Jag övade lite gitarr och hjälpte pappa med mobilen, var lite social. Sen attackerade myggorna oss och här sitter vi i båten, de andra är på land. I love Topshop.

Tout le monde et une drôle de personne!

Au revôir et Bonne nuit <3

Kommentarer
Postat av: Dänn

OMG!ZACK! NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!! T_T

2008-07-30 @ 22:19:53
Postat av: ers mejestét

hade han tappat hela klon?! O_o

2008-07-30 @ 22:59:23
Postat av: Erika

Jupp. T_T

2008-07-30 @ 23:26:09
URL: http://eriikas.webblogg.se/
Postat av: ers mejestét

poor thing T_T

2008-07-31 @ 09:34:37
Postat av: Emma

Scary. Hur fan lyckas vovven? xD

Men det är synd om honom :(

2008-07-31 @ 22:06:37
URL: http://kaktuscitron.blogg.se/
Postat av: Hellmeister

BLOOOOOOOOOOOOOOOOOD! >:3

ne men seriöst, Zack ma boy, stay non-emo in the future (((



..min strype blev helt plötslig torr oO

..I wonder why... o_O

2008-08-04 @ 22:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0