Baka baka liten kaka...Eller bulle

Nu ska jag gå och baka bullar till imorgon. Tydligen så måste man ha med sig det. Jag vill vara nyttig. Idag har jag varit jättenyttig :D
Jag gick ut på altanen för att läsa efter förra inlägget, vilket jag gjorde, sen somnade jag xD Jag har ingen aning om hur länge jag sov...Tror det var runt en timme. Det är bara för att jag väcktes kl.7.30 imorse. Ska iallafall baka, sedan har mamma köpt jordgubbar, så det blir jordgubbar med vaniljglass till Allsång på Skansen. Ja, jag kollar på Allsång på Skansen med mina föräldrar. För det brukade farmor alltid kolla på. Döm mig inte. BTW så åt jag nyss tacos ^^ Det var gott.

Nu måste jag verkligen baka.

Au revoir <3

Kommentarer
Postat av: Emma,

Bulle, i ugnen? fniss

Seriöst. Humor.

2008-06-25 @ 00:47:13
URL: http://kaktuscitron.blogg.se/
Postat av: Dänn

KOOOOM HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEM!!! T_T

2008-06-28 @ 16:08:35
Postat av: Erika

Emma du är så väldigt äcklig. ÄCKLIIIIIIG! xD

jag är hemma nu xD

2008-07-02 @ 18:06:22
URL: http://eriikas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0