Dagens

Idag har jag gjort ganska mycket. Asså till skillnad från resten av lovet.
Jag träffade Niji och Hell och jag hälsade på Mary och Dennis och Robin. Eller jag var lite otrevlig mot Robin och hoppade till och sa "NEJ" när jag såg honom..Jag vet inte varför, men iallfall sorry xD
Sedan åkte jag till stan och på tåget satt det en kvinna som var 58 år och pratade med mig^^ Det var kul, hon var jättetrevlig :P
Sen mötte jag Emma i stan och vi gick på bio. Vi såg "Twilight", den var så j*vla bra! Asså...I början var han det handlar om inte så attraktiv men efter ett tag var han så het. Jag är konstig, jag vet. Jag har iallafall inte träffat Emma på ett halvår (vilket jag påminde henne om typ5 ggr) så det var roligt att äntligen(!) träffas igen :)

Nu sitter jag här igen och blir hög på doftljus och grönt te och lyssnar på latinamerikansk musik xD

Och men det är iallfall var jag har gjort idag, dessutom gick jag ut en timme i skogen med Zack innan jag träffade de andra ^^ Bara så ni vet alltså.

Au revôir<3

Kommentarer
Postat av: din käre lite avlägsna vän eve

jag såg också den filmen, skit bra! jag håller faktist med dig om det du sa om le vampyr...

2009-01-06 @ 00:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0