Pissdag, pissväder

Idag har varit den sämsta dagen på länge. Enda anledningen till att jag ens uppdaterar är för att Rabia tjatar på mig^^
Jag har gnällt om hur den här dagen har varit helt värdelös sen jag kom hem. Typ. Jag har mest legat i min säng i rummet och stirrat på min nya Orkidé. Så vacker. Jag ska visa när jag fixat bild på den.
Jag ville jogga när jag kom hem. Men vädret hindrade mig. Så ah, nu sitter jag här och ....vet inte ens vad jag gör.

Jag förstår inte varför jag får mig själv att framstå som blåst och helt dum i huvudet ibland. Fast å andra sidan, jag är ju knappast den enda som beter mig så. Nog om det nu.

Jag längtar sjukt mycket till sommarlovet nu. Fast jag måste typ handla. Måste införskaffa bl.a. en ny bikini.

SOMMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARLOOOOOOOOOOOOOOV!

...Ledsen, Rabia, men jag har inget mer att säga. Man kan nog säga att jag är en onödig organism. Eller helt tom.

Au revôir <3

Kommentarer
Postat av: rabia

Tack sötnos (. det räcker bra med det här, bara lite mer av det goda vill jag se :D

2009-05-19 @ 23:13:07
URL: http://stepintomyyworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0