Sommar <3

Den bästa årstiden är sommaren, tycker iallafall jag =D
när jag bara drömmer om hur många saker jag ska göra på lovet, och vart jag ska så längtar jag så himla mycket! och sen att äta jordgubbar, bada i havet och gå på grönalund m.m.!!
GUUUD vad jag lääääängtaaar!!! <3<3<3<3
image4 <3<3

Föregående kväll

filmkvällen blev inte riktigt som planerat, men vad blir som planerat egentligen?
iallafall, vi kollade på "det" igår kväll och den var jättelång! typ 2-3 timmar! men den var lite spännande, men inte så läskig som jag trodde =( men det blev bra ändå =)
sen nu på morgonen kollade vi på "terror on elmstreet", den var inte heller som jag hade trott, sen slutade den väldigt konstigt =/ vilket som så har den här helgen vart ganska bra =P


Karriär?

Jag som säkert många andra vill ha en lönsam karriär med något yrke som jag trivs med, jag skulle helst vilja bli veterinär, så jag pluggar hur mycket som helst för att få MVG i alla ämnen...
Om jag nu inte på något sätt skulle kunna bli det så e det ju självklart att jag skulle bli besviken! Det här är ju något jag velat bli sen jag var liten, och jag struntar fullständigt i att någon tycker att det är töntigt! om denna någons djur skulle bli sjukt, så e det ju tur att det finns veterinärer, håller ni inte med?
men iallafall, det e ju klart att ibland skulle jag vilja bli andra saker när jag fundrerar på hur mycket jobb som följer med på resan att bli veterinär, men den drömmen kommer jämt upp i huvudet...
medan jag funderar på andra jobb ifall jag inte skulle bli antagen till veterinärhögskolan, så kommer modellyrket jämt upp i huvudet, men det är något jag bara kan drömma om, för jag skulle helt enkelt inte kunna växa 30cm på två år, det bara är så, jag skulle heller inte svälta ihjäl mig så att jag vägde 40kg i 20årsåldern.. missförstå mig inte, jag har inget emot modeller! jag skulle inte kunna bli det bara...
ibland vill jag också bli läkare eller advokat, men jag har redan bestämt mej för att bli veterinär, och egentligen, det e väl nästan det som behövs mest? om man vill något riktigt mycket så kan ju det inträffa, men då menar jag ju självklart bara saker som kan hända..
Och, som ni ser, så skulle jag vilja bli något stort. Men jag kan inte ändra på mina drömmar, för sådan e jag.. sen är det ju några år kvar, så vi får väl se hur det blir (;
image3


filmkväll

Ikväll ska jag till H och ha filmkväll med M o S och godis, chips, läsk o sånt ;D
vi ska se "det" och "terror on elmstreet" o säkert nån komedi också =)
annars händer väl inget speciellt, förutom att min kusin fyller år, så jag ska hinna gå och fira henne före kvällen ;P
image2

Jag ;D

Hej!
Här i min blogg ska jag berätta om vad som händer och sånt och vi får hoppas att jag blir en aktiv bloggare (=
Hmm.. mitt liv e väl inte direkt såå spännande, men ibland händer det saker som e ganska så bra
men vilket som så ska jag berätta det för er!
//puss erika ( ;

RSS 2.0