Suicide Girls

Jag såg på tv i måndags, och det handlade om SG, s.k. Suicide Girls. Och det lät så himla mysigt att vara en SG!
De är om att man ska vara den man är och har alla stilar som goth-, punkrockar-, emo- och många fler stilar!
Man måste vara 18 år för att vara en SG, men det lät så bra när de står på deras hemsida www.suicidegirls.com när de sa att man fick vara sig själv bland alla andra tjejer som är suicide girls, att man respekterar allas åsikter och inte tjafsar emot och att man inte heller skriver dumma saker till eller om varandra! Och de flesta är tattuerade och piercade och allt! Är jag konstig som tycker att Suicide Girls har en skön stil? ^^
=D


Två veckor!! =D

Nu är det bara två veckor kvar! =D=D
Guuuuuuud vad jag lääääääängtar nu! Om en vecka ska jag till grönan med mina kompisar Madde & Sara =D
Sen på lovet bär det iväg till Varberg med Emma (som jag känt hela livet), sen sommarjobb förhoppningsvis och sen till Utö med Sara, Madde och Helena =D Sen ut med Madde och Helenas segelbåt (det är inte bestämt än men jag hoppas). Sen ska jag ut med min egen kära motorbåt och sen ner till farmor i Uddevalla på västkusten och där ska jag nog hälsa på Anna oxå! Och mycket mer! =D
Som ni ser är jag ganska upptagen, men jag har många slappardagar oxå, men vem vill slappa när det är sommar?! Då ska man bada och strula och resa ;P
Sommaren 07 <33 WHIIIIIIIIIIIIII!!=D=D=D<3<3<3

Sorry..

Jag är ledsen att jag inte uppdaterat bloggen på ett tag, det har inte gått att logga in och jag har haft andra saker att göra som prov. men det verkar inte vara så många som läser bloggen iallafall eftersom att ingen kommeterar det jag skriver, men det tar nog ett tag för att få publicitet ;P

Saker folk bör veta...

Det finns vissa saker som folk måste veta om mig. T.ex. att jag inte fattar skämt och kan missförstå vad folk menar med det som de säger... Det hände nu i helgen, och jag blev ovän med mina 3 bästa vänner. Men nu är det bra igen. Men anledningen var dum, riktigt dum. Jag missuppfattade allt helt. Jag ångrar att jag överreagerade så mycket, men jag visste ju inte, grejjen e ju den att jag har vart såhär i hela mitt liv. Därför bör man inte skämta på svårtydliga sätt med mig. Jag håller på med en lista med saker man inte bör säga till mig och den pupliseras snart här =)

Chocolat <3

Jag bara älskar filmen chocolat! Såg den igår och åt choklad till =D
Den innehåller allt som en film ska ha! Och sen handlar den om choklad! ;P
Jag bara måste köpa den! ;) Och choklad :P

image8 Jag <3 Chocolat

Jätteglad! :D

Asså guuuud! Jag vet inte varför, men idag är jag så himla glad! =D Dagen har vart perfekt, förutom att jag jag hade en nära-döden-upplevelse! Det fick mej att tänka på livet, om hur man ska vara försiktig om det och sen en till sak...
Jag vill leva, jag vill göra allt, jag ska leva länge!
Och jag struntar fullständigt i hur mobbat det låter, men så är det bara! Och framför allt vill jag ha ett bra liv!
Guud vad glad jag e!
(Bara så att ni vet, jag är inte troende, fast jag e kristen...Vet egentligen inget om min religion förutom det om Jesus, men jag är ju döpt i kyrkan så...)
image7


Inte som planerat...

Den här veckan blev inte som planerat, men egentligen, vad blir det?
Iallafall, jag hade tänkt att göra ett kollage från topshop, men jag orkade inte och sen hittade inga matchande kläder, även fast det finns flera olika klädesplagg...
Så jag tänker fortsätta sitta här med mina kompisar och lyssna på rock på högsta volym ;)

image6  <--Jag och min favorithund Zack <3

Utekväll i stan

Jag hade lite tråkigt så jag bestämde mig för att göra ett kollage med kläder från Asos med temat "Utekväll" ;D



image5


"Satin Puff Sleeve Tunic" (Klänningen) kostar 521 kr och är som allt annat från Asos
"Black Bow Detail Slingback Sandal" (Skorna) är designade av Eva Longoria och kostar 447kr
"Fendi Long Purse" (Handväskan) kostar 424kr
"Foxy Orginals Cut Out Earrings" (Örhängen) passar med stilen tycker jag och kostar 447kr
"Heart Charm Ring" (Ringen) tyckte jag såg så gullig ut och passar resten av accessoarerna och kostar 89kr

Jag ville att färgerna endast skulle vara svart och silver så så blev det! :)

RSS 2.0