What if I'm the kindest demon?

1. Tre namn jag lyssnar till: Erika, gumman, Eddie

2. Någonting jag tycker om med mig själv: Målmedveten, realist, empatisk 


3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: Gnäller och är bitchig


4. Detta är jag rädd för: Sanningen, cancer, att någon jag älskar råkar illa ut


5. Tre saker jag vill ha varje dag: Kärlek, lycka och mod


6. Tre saker jag absolut inte kan göra: Offra någon annan för mig själv, begå självmord, styra över ödet


7. Detta tycker jag om att göra: Rida, lyssna på musik, läsa, träna, sjunga, skratta


8. Detta vill jag göra just nu: Saknar Leighton och Beard!


9. Bästa känslan: Lycka, frihet


10. Värsta känslan: Alla negativa känslor suger


11. Egenskap jag gärna vill att min partner har: Ett barnasinne, men ändå vara vuxen.


12. Är jag kär just nu? No comments


13. Jag vill gifta mig: När och OM jag blir redo.


14. Följande saker vill jag göra innan jag dör: Uppnå mina mål i livet.


15. Min käraste ägodel: Mitt hjärta


16. Något jag vill ha i present: Ingen aning. En orkidé kanske? ;)


17. Detta har jag på mig just nu: Svarta Adidas mjukisbyxor, röd Stockholm International Horse Show '05 T-shirt, underkläder


18. Favoritkläder: Whatever bara det är skitsnyggt, bevämt och går enkelt att tvätta


19. Favorit djur: Häst, hund


20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: Musikstilen spelar ingen roll, beror på vilket humör jag är på


21. Favoritlåt just nu: What If - Emilie Autumn


22. Roligaste ämne i skolan: Svenska


23. Tråkigaste ämne i skolan: Fysik


24. En bok jag gillar: Män som hatar kvinnor, Fri, Revolutionary Road


25. En film jag älskar: En geishas memoarer, Chocolat, Under Toscanas sol


26. Favorit tv-program? Sex and the city, Grey's anatomy


27. Favoritdoft: Be Delicious från DKNY


28. Detta äter jag gärna: Sushi, veg-tacos


29. Dricker helst: Loka/Ramlösa


30. Favoritgodis: Engelsk konfekt, choklad, lakrits


31. Hit vill jag gärna åka på semester: Frankrike, Italien, Nya Zeeland, Austrailen, Brasilien, Japan, Los angeles, Houston, New York...Jag kan fortsätta hur länge som helst


32. Färg på mina ögon: Grön-Bruna


33. Min längd: 156,5 cm


34. Jag tror på: Mig själv


35. Jag spelar: Gitarr (försöker iaf lära mig) 


36. Person jag beundrar:  Mina föräldrar, Angelina Jolie, Christina Aguilera, Nicole Kidman, Mariah Carey, Malena Ernman


37. Så här bor jag: I ett rosa rum i ett radhus


38. Antal döda krukväxter i hemmet: Noll


39. Det här tänder mig: Vacker insida, snygg utsida (Hej jag är faktiskt mänsklig)


40. Det här gör mig avtänd: Rutten insida


41. Favoritfärg: Röd, svart, rosa, grön


42. Favoritcitat: What comes around goes around


43. En hemlighet jag vet: Skulle jag aldrig berätta 


44. Bästa present jag fått: Ingen aning, blir glad för det mesta


45. Senast köpta skiva: ...I have no idea


46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: Mina bröst och mina händer...och resten av kroppen


47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: Mina vrister? Om jag måste välja


48. Udda förmåga/egenskap: Jag kan vissla på 3 olika sätt


49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: Tiger eller vildhäst


50. Vad lyssnar du på just nu? What if


51. Vad har du gjort/ska du göra idag? Varit hemma med hunden, suttit framför datan eftersom att det är pissväder


52. Var är dina föräldrar födda? I Sverige


53. Vad är det senaste du installerade på datorn? Windows Internet Explorer 8


4. Vilken är din favoritrestaurang? Asahi Sushi och de ställen där vi åt i Paris


55. När badade du i en pool senast? På sportlovet


56. Har du varit med i någon skolpjäs? Ja, en gång i låg/mellanstadiet


57. Hur många barn vill du ha? Om jag vill ha det någon gång, högst 2


58. Vilken musikstil tycker du mest illa om? Ingen aning


59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? Får inte rösta men om jag fick, PP eller S


60. Vad har du för TV-kanaler? Många


61. Har du åkt moped någon gång? Förmodligen men jag föredrar motorcykel


62. Har du busringt någon gång? Vem har inte?


63. Har du fått felparkeringsböter? Har inte körkort (än)


64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? SKA göra det ^^


65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? Thailand eller Costa Rica


66. Har du en egen trädgård? Jupp


67. Vilken är din favorit bland tecknade/animerade serier? Älskar gamla Disney 


68. Kan du alla orden i nationalsången? Indeed I do!


69. Badkar eller duschkabin? Båda :D


70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? Män som hatar kvinnor?


71. Favoritpizza? Banan och curry :P


72. Chips eller popcorn? Spelar ingen roll


73. Vilken färg på läppstift använder du? Pinky Beige eller något läppglans


74. Har du rökt jordnötsskal någon gång? Nevah


75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? Nope


76. Apelsin- eller äppeljuice? Citron :D


77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? Klassen på Donken


78. Favoritchoklad? MmmmmmmmmmmmmmmMilka :P


79. När röstade du senast? Får inteeeeeeeeeee


80. När åt du en hemodlad tomat sist? Förra året? 


81. Har du vunnit en prispokal någon gång? Kommer inte ihåg, kanske med något lag nån gång..


82. Är du bra på matlagning? Det går att äta iallafall


83. Klarar du att tanka själv? Betala och in med skiten bara ^^


84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på tv? Tvingat mamma några ggr...De säljer dock bara skit


85. Pepsi eller Coca Cola? Pepsi! <3


86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? Tror inte det

87. Vad var det senaste du handlade? Massa när jag var i stan


88. Har du kräkts offentligt: Aldrig :)


89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken: Jag vill helst vara lycklig


90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Attraktion vid första ögonkastet, kärlek är något som måste växa och gro


91. Har du ringt något betalnummer: När man var yngre och blåst


92. Kan man vara vän med sitt ex: Beror helt på situationen


93. Vem var det du besökte på sjukhus senast: Farmor? Tror jag iallafall


94. Hade du mycket hår som liten bebis: Självklart, man var ju världens sötaste troll ^^


95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar: Ring och lyssna


96. Vad har du i din väska: Din mamma


97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig: Lyssnar på musik


98. Vad är du tacksam för idag: Att mamma var och handlade igår


99. Var hittade du den här listan: Rabias blogg ^^ <3



You don't know me, never will, never will...

I'm in the buissness of misery

Jag är så sjukt trött på min blogg. Jag har haft den i 2½ år tror jag. Jag har bara avreagerat mig här. Allt har handlat om mig, mig, mig. I 2½ år. Jag fatta rinte hur folk orkat läsa den. Jag vill inte läsa den. Jag skriver för att avreagera mig så att jag inte klagar (lika mycket)  för någon annan, sedan så förtränger jag det jag skrivit så gott det går.
Varför ska andra behöva läsa om mig och mina problem, allt jag gör är klagar och gnäller, det finns folk som dör av svält, sjukdom och krig i världen. Det är skamligt, helt seröst. Är det inte så mycket roligare att läsa en rolig blogg? Som man läser och nästan dör av skratt. Om jag vill avreagera mig är det väl bättre att bara skriva en vanlig dagbok som jag sedan, när den är full av mitt gnällande, kan lägga bort någonstans där den kan samla damm.
Förlåt för att ni behövat utså den här skiten.

Efter skolavslutningen, eller innan gymnasiet börjar, så tar jag nog bort bloggen.

Varför? Svaret är så enkelt: För då kommer jag att må mycket bättre. Det har jag bestämt mig för och så kommer det att bli.

Fast jag ska fortsätta blogg tills dess iallfall.

Au revôir <3

I have to change the rules

Värmeslag. MEN jag klarade av att shoppa i stan igår iallafall, trots värmen. Jag hittade allt jag ville ha. Vilket var ganska mycket =P

Jag tittade i gamla fotoalbum förut idag. Jag måste ha varit världens sötaste unge. Helt seriöst, jag såg ut som ett jättegulligt troll!

Jag älskar inte mig själv, verkligen inte. Nej, nej, inte JAG! *Uppfatta sarkasmen*

Snart sommarlov!

Jag stötte på en riktigt mysig låt (som jag hört förut), när jag letade på youtube.

Shiver av Natalia Imbruglia. Jag ÄLSKAR den låten. Jag bara måste ha den! Den är så vacker!

"Because I shiver, I just break up, when I'm near you, it all gets out of hand"

赤西 仁
<3


RSS 2.0