The light in the dark

Jag har haft en sådan där bra dag, ni vet. En dag när man känner sig nöjd i slutet. Det var länge sedan. Arigatou, Niji-san. ^^

Jag är fett trött för tillfället. Bara så att ni vet. För jag har inget att skriva om.

Jag saknar Muuuws, Emma....etc. etc.
Bara så att ni vet.

Imorrn ska jag plugga...skitkul.

Au revôir<3

Som vanligt...

...Meningslöst, värdelöst, miserabelt. Varför? Varför inte?

Jag börjar förstå den här Yin och Yang grejen, karma, Buddha, nirvana, shintoism...Allt som har med Asiatiska religioner att göra. Alltså. Jag vet att jag har konfirmerat mig men. Jag kanske ska konvertera? Nej. Jag är inte så troende ändå. Jag vet återigen inte vad jag pratar om. Jag är trött, stressad och sliten. Men vad har jag att klaga över? Jag går i skolan, till skillnad från många andra ungdomar i världen. Jo det får mig att må mycket bättre. Eller inte. Fuck.

Watashi wa ima Lés Mizerábles...

RSS 2.0