Men guuuuuud jag börjar bli gammal!

Asså nu är jag ständigt trött och känner mig som 115 år! Danni tvingade mig att uppdatera. Så nu gör jag det. Idag firade vi mamma. Så nu är ALLA hennes polare där nere och är jättekuliga. Jag sitter på mitt rum och leker emo. Snackar med Danni via MSN. Jag har ont i magen. Så nästa vecka får jag inte äta sötsaker. Jag sak lära mig göra som Eve. Tacka nej. NEJ TACK. Så ska jag säga. Och pappa bytte batterier på min mc-klocka. Så nu vaknar jag till Harley ljud. Fabulistic. BTW:

GRATTIS MAMMA! <33

Så. Jag skriver det där lovade inlägget om France. ORKAR INTE NU. LÅT MIN FRISTAD VARA IFRED! Etc. etc.
Så. Nu kan jag oxå säga:

GRATTIS MARRE! <3

Så nu kan ni mensbarn gå och lägga er och kolla på tråkiga "The mexican" med heta Brad Pitt. YAYNESS.

Au revoir and Tatá!<3

Sitter och visualiserar...

Denna vecka fick jag min Cosmopolitan(=Bibeln)

Jag dog.

Där står det att man bör visualisera sin egen McDreamy, låter bra tycker jag.
Där står det även att man ska dumpa sitt hjärnspöke. Nu menar de naturligtvis killarna. Men tänk om man skulle göra så med alla. ALLA. Jga skulle må så mkt bättre...Jag ska därför pröva metoden nu. Efter maten.

Inom kort: om Paris och min attraktion till staden.

Au  revoir<3


Observe moi...

Hur mycket tjej är jag egentligen?
Snodd av käraste Emma<3

(/) Du har alltid något glittrigt eller rosa på dig. Döm mig inteeeeeeee!
(/) Du rapar inte bland folk. Jag umgås med Danni, HALLÅÅÅÅ?
(x) Du har minst två par högklackade skor i din garderob. Yeah baby!
( ) På datorn skriver du hihi och fniss istället för haha och hehe.
(x) Du bär ofta något sött nagellack. DÖM MIG INTEE!
( ) På din mobil har du ett sött mobilsmycke. Mobilficka/väska :)
(x) Om du skulle beskriva Orlando Bloom skulle det bli "snygg" istället för tex "smart". Alla, t.o.m. Straighta gör det.
(x) Du använder ofta ord som "typ" och "ew". Im raised that way!
(x) Du kan inte gå på stan utan att alltid ha med dig en väska. Asså...Jag måste ha med mig 100grejjer-.-
( ) Du gör ofta hjärtan ovanför dina i:n.
( ) Varje morgon står du i minst en timme framför speglen och fixar till dig.
(x) I din garderob finns det minst 5 "klänningar" som du använder. Of course...Jag är ju tjej...
( ) Du skulle aldrig få för dig att sätta på dig en sunkig träningsoverall. Jooo, in my heart<3  xD
( ) Din högsta önskan är att bli en rik kändis. Hello im Lindsay Lohan!
(x) Du hade gärna haft shopping som yrke. Jorden runt, hela dagen, varje dag!
(x) Om killen du tycker om ler åt dig, så det första du gör är att ringa din kompis och berätta. Asså..ja...
(/) Du hade utan att tveka offrat din månadspeng i ett år för att få en dejt med din största manliga förebild eller drömkille. Om det var Channing Tatum...Ja..
(/) Du tycker att du själv är tjock. Ibland...
(x) Romantiskafilmer och Musikalfilmer är dina favorit genrer. Oh, yeah Baby! xD
(/) Du kan inte gå till skolan utan smink. Ibland...Naturelle.

Ta sedan dina antal rätt gånger 5 så får du fram hur många % det blir.

12,5 gånger 5 = 62,5% Tjej. Här har ni ett kap killar! xD

Au revoir <3

Carla Bruni

Hon är en fantastisk artist som spelar gitarr och sjunger solo. På franska <3 Och så e hon så bedårande vacker. Hon är född i Italien men hon tillhör ju självklart Frankrike ;) Och dessutom är hon modell. Hon e fantastisk, en sak till btw: Hon är gift med Frankrikes president sen i februari! Hon är 40år men när man ser på henne får man inget direkt åldersbegrepp. Här är mina favoriter: <3


 

 

Njut nu allesammans! Au revoir!<3

V. a. r. f. ö. r. ä. r. j. a. g. f. u. l. f. ö. r.

Därför, tydligen. Varför får inte jag vara en av de tjejerna som får vilka killar de vill ha, som bara behöver gå in i ett rum så att man pratar om det resten av veckan, som är så jävla vackra? De som utsrålar karisma och som äger allt som kommer till deras liv. De som mår bra. De som kan ta vara på sig själva. De självsäkra?
De som alla älskar. Jag behöver gör något som gör mig unik och självsäker med utstrålning som täcker en km i diameter. Varför kan inte jag få allt. Eller en bättre formulering: varför jag?

Nej usch vad negativt det blev nu.
Igår fick jag damp så jag tvingade mamma att köpa Häagen Dazs åt mig ^^ Den e jättegod. Sedan idag har jag varit jätteduktig. Jag har pluggat några sidor matte, vart ute med hunden i runt en timme, läst ut en bok :) Nu ska jag sy fast en knapp i min blommiga, älskade blus. Jag älskar Cosmopolitan, den är min bibel, jag följer den som muslimer följer koranen etc.
Jag måste feng shui:a mitt rum nu asså. Nya tavlor och möbler och sånt. Sen ska jag kolla på förra veckans inspelade Grey's som jag tyvärr missade :'( <3

Nej nu måste jag göra nytta! Måste även ringa Marre (som vägrar logga in på msn, den n00ben). Jag har lust att ringa Helle också. KRYA PÅ DIG! <3

Au revoir and Tatá! <3


Me and the Hell
image78

RSS 2.0