Trött

Nej usch nu e jag så trött. På allt. Och jag fryser. Ska abra gå och krossa en spegel eller något.

Au revôir<3

As I promised...

Nu lägger jag upp våra "turist-bilder" från Stackholms stad i lördags. Asså. Niji-kun tvingade mig :P
Idag är det måndag förresten. Och Niji är sjuk. Så hon kommer inte imorrn. Därför MÅSTE hon krya på sig, snabbt.

Iallfall, här kommer dem:

 Los idiotos.
 Ignorera min cp hand.
 Niji ditt emooooooooo xD
 Read the effing sign!
 Vadå diva? Neeeej absolut inteeeee xP
 Mis mejor amigos <3
 Stupid emos ^^
 Kawai desu neeee? ;)
 Fisty statue ;D


SÅ! Nu har jag äntligen lagt in bilderna i datan och några till bloggen, det var på tiden.

Hoppas det var lika skönt för er som det var för mig xD

 Au revôir<3

Just Chill Out

Idag insåg jag att jag är ett retard. Ja, det är sant, Soy un retardo.
Vem annars dör av garv till ord som Okaka eller Shun-kun?
Iallafall. Nu kollar jag på World Trade Center-filmen. Fan. Asså. Shit. Jag dör, stackarna...Och skiten har hänt på riktigt dessutom. Fy fan.
Idag har jag varit i stan med Niji och Dennis. Jag lämnade tillbaka en bok på Akademibokhandeln och köpte ingerfära i Hötorgshallarna. Sen gick vi in på Sience fiction-bokhandeln. Medans jag läste på baksidan av Death Note-filmerna så såg jag, och kom på en sak. Erika Toda är överallt. Och hon är som jag. Fast bättre.
Detta faktum får mig att vilja banka huvudet i väggen. Men det är större chans att jag råkar gå in i en vägg av misstag, för sån är jag, un retardo.
OKAKA!
Sen åkte vi upp i Katarina-hissen på söder. Han som "körde" hissen trodde att vi var äldre än vad vi är. Vi "hotade" med att visa legg,men de behövdes inte.
Vi lekte typ turister eller idioter eller något liknande. Sen gick vi på Burger King och delade på en meny. Medans jag var på toa var det tydligen någon gubbe som lyssnade på vad de pratade om så de hittade på saker som sekter och sånt xD
Sen åkte vi hem till Dennis och kollad epå en film. DEN VAR SÅ JÄVLA BRA! <3
Sen gick vi upp och spelade gitarr. Han lärde mig lite, jag blev fett glad. Danni fangirlade sig vid hans dator.
Sen gick vi ner igen och fikade med hans mamma. Hon är snäll^^
Det blev många "sen" där.
Nu ska jag fortsätta kolla på filmen, jag skriver kanske imorrn.

Au revôir<3


Dagens

Idag har jag gjort ganska mycket. Asså till skillnad från resten av lovet.
Jag träffade Niji och Hell och jag hälsade på Mary och Dennis och Robin. Eller jag var lite otrevlig mot Robin och hoppade till och sa "NEJ" när jag såg honom..Jag vet inte varför, men iallfall sorry xD
Sedan åkte jag till stan och på tåget satt det en kvinna som var 58 år och pratade med mig^^ Det var kul, hon var jättetrevlig :P
Sen mötte jag Emma i stan och vi gick på bio. Vi såg "Twilight", den var så j*vla bra! Asså...I början var han det handlar om inte så attraktiv men efter ett tag var han så het. Jag är konstig, jag vet. Jag har iallafall inte träffat Emma på ett halvår (vilket jag påminde henne om typ5 ggr) så det var roligt att äntligen(!) träffas igen :)

Nu sitter jag här igen och blir hög på doftljus och grönt te och lyssnar på latinamerikansk musik xD

Och men det är iallfall var jag har gjort idag, dessutom gick jag ut en timme i skogen med Zack innan jag träffade de andra ^^ Bara så ni vet alltså.

Au revôir<3

Behold my effed-up future!

 
Behold... My Future
 I will marry Masuda Takahisa. 
 After a wild honeymoon, We will settle down in Amsterdam in our fabulous Apartment. 
 We will have 4 kid(s) together. 
 Our family will zoom around in a Black Posche.
 I will spend my days as a Actress, and live happily ever after. 
 
whats your future
 


Är inte detta lite FÖR...awsome/effed up/weird/feminin? xD

Au revôir<3

Budapest?

Nej nu orkar jag inte mer! Jag får ångest för att jag inte bloggar så ofta längre, men vad är meningen? Ingenting nytt har hänt. Fast nu har jag ÄNTLIGEN börjat sy på klänningen som jag ritade mönstret på i somras! Fast jag hade slarvat med måtten. Men det ordnar sig.

Ni kanske undrar varför jag är så positiv? Jag lyssnar på Super Junior^^

Nu ska jag dränka mig i mitt misery.

Au revôir<3


RSS 2.0