Jag har en liten lång lista... :D

Här är en lista som jag fick av en kompis blogg:

DEN SENASTE VECKAN HAR JAG...
Kramat min mormor: Nej hon e död sen några år =/
Slagit någon: Skulle inte förvåna mej om jag hade det :P
Städat rummet: Ja fast det blir dammigt snabbt :P
Bakat en sockerkaka: Nej
Ätit pizza: JA! =D
Skrikit åt någon: yes as usual ;)
Varit uppe längre än 02:30: Jadå! Fast kmr inte ihåg när
Åkt flygplan: Nej
Åkt tåg: Jupp
Pratat i telefon mer än 40 minuter: Ja för min kompis in vet hur man håller truten!
Slösat mer än 30 kr på godis: Jupp xD
Spelat dataspel: Hmm.. Ja
Köpt kläder/skor: Nej =(

DE SENASTE 50 TIMMARNA HAR JAG...
Gått på toaletten mer än 10 gånger: Jag vet inte :S
Hoppat ut i snön och skrikit: De e SOMMAR!!! =D=D
Gett någon komplimanger: Jaupp för jag är så himla snäll o go =D
Använt handkräm: Japp
Borstat tänderna: ja självklart!
Sparat pengar i spargris: Nepp i plånboken :P
Sagt hej på hebreiska till någon: Kan inte de =/
Pussat någon: Räknas det att bli pussad av sin hund? =P
Sagt jag hatar dig till någon: Nej det tror jag inte. Inbte rakt i ansiktet iaf..
Sagt jag älskar dig till någon: Ja till mina bästisar.

DEN SENASTE TIMMEN HAR JAG...
Ätit:Frukost: Nej det var för 3 timmar sen :P
Kollat klockan: Jupp gjorde de nyss xD
Sjungit "jag skakar av all denna meningslösheten": Va? va e de?
Svarat i telefon: Nej ingen har ringt! vet ni vad jag kallar det? SEMESTER! =D
Hostat: Nix
Spytt: Nej usch!
Kollat på TV: Gör det nu =D
Lyssnat på radio: Nej de var på morgonen :P
Skickat ett sms: Nepp
Installerat en skrivare: Nejj :S
Läst mer än tio rader på engelska: Nej
Skrivit blogg: Ja, jag gör det nu!
Gråtit: Nej

JUST NU...
Sjunger jag: "Buttons" av Pussycat dolls
Gungar jag på stolen: Hehe jaa :P
Lyssnar jag på musik: Ja :P
Kliar jag mig någonstans: Ja på knät xD
Äter jag: Nej fast ja ska göra det snart ; L-U-N-C-H
Hoppar jag: Nej ja gungar ju på  stolen xD

VÄLJ BLAND...
Svart eller vitt
Katt eller hund
Natt eller dag
Solsken eller månsken
Sommar eller vinter
Julafton eller födelsedag
Coca-Cola
eller Fanta
Lipstick eller Lipgloss
Film eller bok
Färg
eller svartvitt
TV eller radio
Rock
eller Rap
Sko
eller Sandal
Motorcykel
 eller moped
Buss eller tåg
Bowling eller kubb
Basket eller Fotboll
Berg-och-dalbana eller Vattenbana
Kläder
 eller Smycken
Guld eller Silver
Prada eller Gucci
Titta på TV eller stirra in i väggen
Bohemic chic eller strandbrud

Nu vet ni lite om mej  =D=D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0