Mig, mejsjälv och jag

Okej, jag har kommit på att jag HAR en egen stil =D Asså jag klär mej ju inte i hippiekläder, men jag har egna färger och använder kläder som passar mej och allt sånt =D Så jag är mej själv! det här låter säkert helkonstigt, men jag e så glad för det! jag är inte fake o jag kan prata om det som intresserar mej, jag skäms inte för mina kompisar eller någon annan =D och jag är inte en fjortis ;)
Här är en dikt som jag hittat, eller dikt o dikt, de e något iallafall ;P

Jag är inte kaxig - jag försvarar mig
Jag älskar alla - men en del lite mindre
Jag är kär - men bara i en
Jag snackar aldrig skit - jag säger bara det som är sant
Jag är inte egoistisk - bara ogenerös
Jag är inte elak - bara ärlig
Jag spelar inte svår - det är bara du som är oviktig
Jag är inte blåst - jag vet vad jag säger och gör
Jag har min attityd och mitt sätt. Acceptera eller dra?


image17 Mig...

image18 Mejsjälv...

image19 ...och jag =D

Kommentarer
Postat av: Madde

Du e så sööt gumman<3:D

2007-07-04 @ 18:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0