"Modeblogg"

Jag känner mig inspirerad av www.svartvitlila.blogg.se att börja "modeblogga"! Så hädanefter blir det fler inlägg om mode! Så nu vet ni och har fått en varning =P Sen hade jag försöka sy lite också, efter att läst johannas blogg på www.joh.webblogg.se ! Mer om henne står även på www.fatale.se . Jag tänkte börja med att sy om gamla kläder, vem vet, det kanske blir riktigt bra! Så får jag avancera mig lite eftersom. Inte för att skryta, men i mellanstadiet (tror jag, om inte lågstadiet) så sydde jag min egen skolavslutningsklänning, den blev superb! =D Jag menar det, jag har kvar den och blir inspirerad av mej själv! =P Sen sydde jag om ett svart linne för några veckor sen bara från S till XS. Så ni får kolla hit lite då och då o se om det blir något! =D Vi höres, och glöm inte att kolla in modeinläggen =) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0