Poesi, sång och modeller..

Nu har jag åter igen tagit upp ämnet karriär och drämmar!

Poesi: Mina kompisar har jämt vcarit bra på att skriva dikter och berättelser, men själv så har jag inte varit något vidare med det. Fast de dikter jag skrivit har ju varit bra eller kanske tillochmed jättebra, och de berättelser/noveller jag skrivit har inte vart så dåliga heller precis, men det jag menar är att jag inte har lust. Även fast en dröm jag har är att bli författare/poet så har jag inte lust att skriva dikter och sånt. Inte om jag inte blir bedd om att göra det. Men detta leder oss till nästa dröm.

Sång: Jag skulle såå gärna vilja bli artist och sjunga och att alla tycker att jag är bra på det också! Helst skulle jag vilja sjunga som Christina Aguilera, Avril Lavigne, Gwen Stefani eller Shakira, för de  har så himla vackra röster! Fast då är ju inte problemet att jag inte har lust, för det har jag så det räcker, jag sjunger i duschen, i skolan och hemma hela tiden. Problemet är att min röst är hemsk! Jag tycker inte det, men alla hör den ju inte som jag. Så när jag sjunger så säger alla åt mig att hålla käften. Så jag försöker att inte sjunga så mycket i skolan, fast jag sjunger hemma, för jag har inga syskon, och mina föräldra hör inget för jag  är på mitt rum, det är bara min hund som sjunger med mig. Även fast att det är kul att höra Zack sjunga med mig så tar jag inte deet som en komplimang. För jag sjunger inte lika dåligt som han! =P Ännu en dröm som gått i kras, fast att jag fortfarande drömmer om framgångar inom ämnet.

Modellyrket: Sen så vill jag ta upp ämnet modeller igen. För jag vill jättegärna bli det. Men då ör ju saken att jag är kort. Visst, det finns några korta modeller. Av en miljon typ! Ni kanske tycker att om jag vill bli det så gärna så kan jag försöka iallafall. Men jag har ingen chans helt enkelt.Och sen kan man ju också tycka att en 14 åring inte ännu vet om hon blir längre. Men jag vet att jag inte kommer bli över 170cm. Jag kommer bli 168cm. Det suger. Men jag får drömma om något annat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0