Skolavslutning! =D

Snart är det skolavslutning!! YES!! Äntligen! Jag har ju väntat hela året på sommaren! På skolavslutningen tänkte jag ha en jättesöt klänning som är svart med vita prickar, så e de spets vid urringningen.Jag älskar verkligen den! Den är så...mig helt enkelt. Den kostade 400kr men det var värt det. jag köpte den i sommras men den funkar ju nu med! Sen har jag bara haft den typ 5 gånger, eftersom jag köpte den sent på sommaren. till den ska jag ha blåa kontaktlinser, mitt hår uppsatt, men man kan ändå säga att det är utsläppt och vita skor tror jag =D Jag ska visa hur de ser ut sen på torsdag då avslutningen är! På bilderna nedan ser ni klänningen <3

image14 image15

Kommentarer
Postat av: sara

kläningen vajätte fin :D hehe men du såg lite rolig ut i kontaktlinserna :P ovanligt att se dig o blåa ögon <333

2007-06-15 @ 12:08:31
URL: http://fashionita.webblogg.se
Postat av: Anonym

Jätte fin!!

2007-06-16 @ 19:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0