Visst är jag avundsjuk..

..Är det så fel? Är det fel att vara avundsjuk på dem som e långa? 170cm minst är det jag snackar om nu. Jag är ju bara futtiga 155.5cm- aldeles för kort om ni frågar mej. Kollade in andra bloggar (som vanligt) och såg att många som har "stora, kända" bloggar är 170-180! Okej, det är bara Orättvist! Alla andra är långa medans jag och mina bästisar Madde och Emma är korta..Jättekorta...FÖR korta. ='(
Menmen, vad ska man göra? Någon som har något "tips"? Snälla hjälp mej! (På lagligt vis då asså, vill inte vara tvungen att radera en kommentar).

Kommentarer
Postat av: Madde

men eeeerika de e fint o va kort!!:D<3<3<3

2007-06-30 @ 19:59:34
Postat av: Erika

jaa veeet madde men ja vill va lång ändåååååååå! <3

2007-06-30 @ 20:17:29
URL: http://www.eriikas.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0