Jätteglad! :D

Asså guuuud! Jag vet inte varför, men idag är jag så himla glad! =D Dagen har vart perfekt, förutom att jag jag hade en nära-döden-upplevelse! Det fick mej att tänka på livet, om hur man ska vara försiktig om det och sen en till sak...
Jag vill leva, jag vill göra allt, jag ska leva länge!
Och jag struntar fullständigt i hur mobbat det låter, men så är det bara! Och framför allt vill jag ha ett bra liv!
Guud vad glad jag e!
(Bara så att ni vet, jag är inte troende, fast jag e kristen...Vet egentligen inget om min religion förutom det om Jesus, men jag är ju döpt i kyrkan så...)
image7


Kommentarer
Postat av: hon i uddevalla ;)

haha ditt plommon, du e ju goo du. men fin bild^^

2007-06-06 @ 15:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0