Alltså, om igår..

..Då shoppade jga med mamma i stan. =) Ni anar inte hur mycket vi köpte! Hundra påsar och två par tunga skor senare är man utmattad, jag lovar. Vi släpade runt på det i hela Sthlm City och från 10.00 till 17.00 växte varorna hela tiden! Jag ska visa sen när jag orkar (haha) vad jag köpte, det inlägget kommer ta ett tag...
Idag ska jag till handen med Helle pelle och äta sushi. Och kolla i handen efter roliga grejjer, ska också börja använda örhängen igen efter att inte orkat. Men nu kära barn har ALLA börjat ge mig örhängen och sen är det kul att kolla efter de själv också. Så nu ska jag kolla efter örhängen med lite dovare färger och några i sprakande, knalliga färger.

So long, suckers!

Kommentarer
Postat av: megaoffret Dänn ^^

HAH! av mig och eve fick du faktiskt ett halsband ^^

2007-11-01 @ 15:35:49
Postat av: Muwrie.

HEEEEEJ, **vinkar onödigt mkt**
nemen iaf det är ju du :O Mwhhiihiii

//Alejandrah.blogg.se

2007-11-02 @ 19:27:07
Postat av: SKÖNHET/Tips&Råd

mm bra tips=) Jag skulle säga MAC eller makeupstore eftersom deras utbud av färger är så enormt stort! Eller möjligen FACE stockholm. Bra kvalite och bra pris:) Makeupstores eyedust's kan man göra en hel del kul med tillexempel!

Kul med shopping=)

2007-11-04 @ 16:59:07
URL: http://beautycave.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0