Chasing Erika..

...VAD har jag gjort? Seriöst, för att förtjäna detta? Idag var både Eve och Helle sjuka T_T Jag var med Danni och Milla, men Milla var på akuten för sitt ben för det mesta T_T
Och liksom, resten av klassen är bara...luft liksom... -.-
Men Whateveeeeeeeeeeeeeeeer.
Nu ska vi prata om något ÄNNU sorgligare; Kärleken.
Uppdatering angående vad som är HETT: De ska vara fransmän ^^.
Nu vet ni det också.
Jag känne rmig så ensam i den här världen, jag har bara lust att ta nästa flyg till Frankrike (Paris eller Nice) och bara vara. Vem kan motstå baguetter, brieost, vin (jag dricker såklart inte, men det är en MAJOR exportvara (A) ), shopping, franskan, folket, ALLT! Jag älskar det helt enkelt! Så till Frankrike it is.. Bara för att skryta nu, jag ska åka tid eventuellt nästa år eller 2009...Hehe...
Well nu, bort från alla älskande människor och till CSI NY! Med grönt te (A), nu har jag äntligen beställt yoga-DVD och dessutom en yoga bok- jag har en yogamatta redan =D
I helgen ska jag shoppa i stan med Milla <3 Då ska jag köpa ett nagellck som ska vara i samma färg som Essie's Sugar Daddy.
Faboulus darrlings (dö den som säger så i verkligheten)

Au revoiur! <3

Kommentarer
Postat av: The almighty Dänn

LET'S RUN AWAY TOGETHER!!! :DDDD
Btw....jag säger "faboulus darling" o__O

2007-11-19 @ 21:06:11
Postat av: ers majestét

gör du INTE! xD

2007-11-20 @ 12:01:12
Postat av: ´haha

jag gör -.-

2007-11-20 @ 20:01:37
Postat av: The almighty Dänn

ack min kära eve,du är såååååå efter din boob .__.

2007-11-25 @ 21:51:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0