En känsla för gamla tider...

...Men man kan ju bara drömma. De gamla goda tiderna, då jag inte ens levde...Men då var det ju krig...Och apartaid...
Okej men det är inte det jag syftar på! Utan jag syftar på Musiken med stort M! och det tillhörande Modet!
Skön stil alltså! Sitter här nu och lyssnar på låtar som aldrig blir för gamla. Man vill bara åka bak i tiden, tänk vilken upplevelserik resa det skulle vara!

Btw, im not inlöööööööööööööööve anymoore :'( There's no feelings left. Seriously.
Nu vill jag bara citera en låt:
"If I could turn back time, If I could find a way"

Life goes on right?

Imorrn har vi typ bara 2-3 lektioner så jag vill åka till stan och käka i SOUK-gallerian! Vi får se...
Jag har dock mkt att bli klar med i matten...Och Sen vill jag fixa SO-uppsatsen också, om Island.
Och sen är det ju Kemi-prov på fredag...
Vi får se where time takes me...(det där lät RIKTIGT fel)

Har gjort värsta bra emo-planen! ("Gänget" ni vet om Frankrike och "Vive la France!")

Tänkte också göra en sån här:

1. Dagens låt(ar): Escape the fate-Situations, Cher-If I could turn back time, Roxette-Nån låt kmr inte ihåg.

2. Dagens underhållning: Min bästa emo-plan och "Airbags"-skämten.

3. Dagens citat: "OMG jag hittade min MÖSSA!" av Eve

4. Dagens mobb: Jag på idrotten (A)

5. Dagens cooling: Maria (a.k.a. Muuuwrie, a.k.a. The dänn's Dundermouws^^) som än en gång färgat luggen.

6. Dagens sötis: Milla när hon aldrig lämnade mig ifred, kände mig riktigt uppmärksammad.

7. Dagens heting: Hehehe..Den där hetingen som jag såg ett ögonblick på..









Jag måste erkänna en sak: Jag blir knäsvag för killar som ägnar sig åt: Musik, konst och är djurälskare!
(Var bara tvungen^^)


Back to reality: Au revouir! <3

Kommentarer
Postat av: The almighty Dänn

jasså där ser man...jag är tydligen inte värd att bli nämn i din blogg o__O

2007-11-12 @ 19:32:45
Postat av: ers majestét

na na nana na, känn dig eliminated =P XDXDXD

2007-11-12 @ 19:52:21
Postat av: Muwrie.

Mehn dänn din onämnda fågel.
Jag är nääämnd ^^, kooooling,

2007-11-20 @ 21:13:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0