Hehehehehehe...HEHE

Okej, nu måste jag bara berätta att när jag skulle rida så va vi tvugna att åka fram och tillbaka till ridskolan 6ggr, fast pappa fick göra det 8ggr (p.g.a. att han va på väg hem när ja ringde). Alltså, för att göra en lång historia kort;
Först så var alla glada och lyckliga (ren, fin bil som var nyttvättat ((förmodligen vaxad))), sedan när jag gick in i stallet så stod det "Tema teori" på shemat och då gick jag och frågade en som jobbade där om vart det var, då sa hon "I *****skolans matsal" och jag bara "okej" så ringde jag pappa som fick komma och hämta mig igen. Då åkte vi dit och väntade (i typ 30min eftersom man ska vara på ridskolan tidigare och det var bara onödigt att åka hem). Sen när ingen var där kl. 18.00 så åkte vi tillbaka till ridskolan, då frågade vi en annan om "Tema teori", vet ni vad hon svarade? "Den är i matsalen i skolan kl. 18.30". Vi bara "WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT?!" och sen åkte vi hem för ingen pallade åka till cpskolan igen (för är det såå viktigt att lära sig första hjälpen för hästar? Jag menar, jag rider ju på ridskola och jag kan ta nästa kurs istället). På bilen bokstavligt talat rann det av lera! Så då gick jag in med hunden och lagade pannkakor och pappa fick skölja av bilen.
Ser ni ironin i det hela? Allt för ingenting. Well, well, shit happens.


Ps. Vi fick skolkatalogerna idag, jag asgarvade åt alla fjortisar asså (wannabes oxå).
Ds.


Au revoir!<3

Kommentarer
Postat av: The Dänn

jag missuppfattade "ridskola"

2007-11-08 @ 19:40:09
Postat av: ers majestét

hahahahahahahahhahahahahahha danni XD stackars dig fikus

2007-11-08 @ 19:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0