Läxor...

Jag sitter här och gör SO-läxan tills på måndag. Jag väljer att alltid göra allt i sista sekunden, fråga inte varför, men det har blivit en dålig vana. Seriously. Den är om Island och den är inte så tråkig faktiskt. Men jag saknar koncentration just nu. Och, dessutom siktar jag på MVG, så det blir ännu jobbigare -.- Jag kommer minst få VG iallafall. Sen måste jag göra ut kapitel 2 i matten. Och plugga till Kemiprovet som jag inte kunde göra igår (var sjuk).

Imorrn så blir det roligare iallafall. Då ska jag ha värsta spadagen! Fick min Cosmopolitan i veckan och där står det massor och hemmaspa.

Nu måste jag äta frukost först och sen fortsätta.

Chao <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0