Olika test

 FJORTISTESTET!
[x] Du har fler än 10 nagellack?
[x] Du har en parfym som kostade mer än 500 kr.
[x] Du har eller har haft lösnaglar.
[ ] Du har en bild på dig själv som bakgrundsbild på datorn.
Totalt: 3

[  ] Du har färgat håret.
[  ] Du brukar säga \"blonda\"saker.?
[  ] Du har alltid din mobil med dig.
[x] Du dansar vilt när du är ensam hemma.
[  ] Du går aldrig hemifrån utan att vara sminkad
Totalt: 1

Du älskar:
[x] Glitter
[x] Färgen rosa
[x] Shopping
[x] Dekorationer
[x] Speglar
[ /] Skolan
[x] Enhörningar
[x] Disneyfilmer
[x] Ljus
[x] Blommor
[x] Mjukisdjur
Totalt: 10,5

Du shoppar på:
[ ] C&A
[ ] Pimkie
[ ] Victoria's Secret
[x] H&M
[ ] New Yorker
[/] Gina Tricot
[ ] NK
[ ] Top Gun
[ ] Taily Weijl
[ ] Bijou Birgiette
[ ] City Girl
[ ] Colosseum
[ ] Madonna
Totalt: 1,5

Du säger ofta:
[x] Whatever
[x] Oh my god!
[x] Vet inte
[  ] Cutie
[  ] Hot
[x] Visst
[x] Säkert
[x] Ursäkta?
[ ] Fabulous
Totalt: 6

Du läser:
[x] Cosmopolitan
[ ] Glamour
[ ] Marie Claire
[ ] Elle
[ ] Teen Vouge
[ ] Bravo
[ ] YAM!
[ ] Wendy
[ ] Bravo Girl
[ ] Popcorn
[ ] Star Flash
Totalt: 1

Du älskar dessa filmer:
[ ] Elizabethtown
[ ] Girls Club
[ ] Freaky Friday
[x] The Notebook
[ ] A Walk To Remember
[x] Sweet Home Alabalma
[ ] Where the heart is
[ ] Just My Luck
[ ] John Tucker Must Die
[ ] Centerstage
[ ] Girls United
[x] How To Lose A Guy In 10 Days
[x] Mona Lisas Smile
[ ] My Girl
Totalt: 4

Du brukar kolla på:
[ ] Lost
[x] America's Next Top Model
[ ] project Runway
[x]Desperate Housewives
[ ] The Simple Life
[x] Men In Trees
[ ] 8th & Ocean
[x]Grey's Anatomy
[/] OC California
[ ] Laguna Beach/The Hills
[ ] Nip/Tuck
[x] Gilmore Girls
[x] One Three Hill
[ ] Heroes
Totalt: 6,5

Du gillar:
[/] Paris Hilton
[ ] Jessica Simpson
[ ] Mariah Carey
[x] J-Lo
[ ] Britney Spears
[x] Beyonce Knowles
[x] Christina Aguilera
[ ] Hillary Duff
[ ] Lindsay Lohan
[x] Gwen Stefani
Totalt: 4,5


Om du hade mer än 42 är du fjortis.
Jag hade 38,
alltså är jag INTE fjortis, hahaha! xD 
jag är alltså cool^^

Och här är EMOTESTET!

Emo/Fashion Core Test

[x] jag gillar smala jeans
[x] musik är mitt liv
[x] jag skriver poesi / låttexter
[ ] mitt hår täcker en del av mitt ansikte
[ ] jag använder band-tshirts
[ ] jag vet vem jeff star är
[x] jag använder converse skor
[ ] jag använder vans
[x] jag använder kajal
[ ] jag har, eller vill ha läpp-piercing
[ ] jag lyssnar på Saves The Day, Chiodos, Thursday och

H.I.M.
Total= 5

[x] mitt kärleksliv suger
[ ] jag är med i ett band
[ ] jag förstår att my chemical romance inte är emo
[x] jag förstår också att green day inte är emo
[ ] jag vet vad "mosh" betyder
[x] hörnor är för riktiga coolingar
[ ] jag ogillar för det mesta mtv
[x] jag tar ofta bilder på mig själv
[ ] ...ofta sånna där man inte kan se hela mitt ansikte
Total= 4

[/] jag kan inte leva utan min mp3
[x] jag vet att emo bara är en steriotyp.
[ ] jag har tjocka oversized solglasögon
[ ] jag har tuppkam
[ ] jag har svart nagellack
[ ] jag hatar min mamma (hara är väl ändå fel ord, jag säger

nog gillar mindre)
[ ] jag hatar min pappa
[ ] jag hatar min stad
[x] svart är en underbar färg
Total= 2,5

[x] jag lyssnar på musik just nu
[ ] jag vet vad hxc och sxe betyder
[ ] myspace = kärleksberoende
[ ] jag brukar använda nitbälten
[ ] jag har haft en kropsdel signerad av ett band
[ ] jag har gråtit när jag lyssnat på Dashboard Confessional.


[ ] jag har / vill ha svart hår
[ ] min garderob består främst av mörka kläder
[/] jag gråter mycket
[/] jag skriver på mig själv
[x] jag har blivit kallad emo förut (DanniiiiiiiiiiiiiiiiiixD)
[/] jag hatar att bli kallad emo
total = 3,5
 Jag fick  poäng
addera dina poäng och multiplicera dem med 3.
15 x 3 = 45
Jag är 45% Emo.
Muhhahah, ser du the dänn ??xD


Kommentarer
Postat av: The Dänn

JAG VISSTE ATT DU VAR MER ÄN 37% EMO!!! XDD

2007-11-08 @ 20:46:01
Postat av: Erika

hahha, hell yeah!

2007-11-09 @ 21:05:09
URL: http://www.eriikas.webblogg.se
Postat av: SKÖNHET/Tips&Råd

ja det är ju viktigt med rengöring! Tack=) Men nu har jag verkligen bokstavligt talat ingen röst haha febern har gått upp och tydligen har jag övre luftvägs infektion:P

Ha en bra kväll!

2007-11-10 @ 18:26:34
URL: http://beautycave.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0