Sjuk

Typiskt mig som gått och blivit sjuk! OCH som att det inte var illa nog, det finns ingen GLASS hemma! Och det MÅSTE man ha när man e sjuk. Förresten, jag vill se "Step up" med min älskling Channing Tatum! Bara älskar han! OCH han är bara 26, så när jag är 18 är han bara 30! Mohaha.

Åhh nu går "I tried so hard" på MTV! Jag älskar den låten! Förut var den uttjatad men så ere, när man inte hört nån låt på länge blir den bra igen.

SNÖ! YES! Guud vad mysigt, jag älskar hösten, men det är ju inge kul när inga löv är kvar och de som är det ligger bruna äckliga slaskiga på marken, right? Så nu är det snö här! Jättemycket! Fast det finns ju nackdelar: När min pappa skulle hem igår (kl. 17 skulle han vara hemma och då hämtat Zack från hunddagiset) så var det major köer så vägen var avstängd p.g.a. snön blablabla och tågen funkade inte eller något! Så var inte vägen till dagiset plogat så Zack fick vara där under natten. Pappa kom hem kl. 22.40 typ. Haha jag orkade inte göra middag till mig själv, jag kollade ju på Ugly Betty och Desperate Housewifes. Jupp så såg min kväll ut.

Åh jag längtar tills jag blir frisk så jag kan använda min lila tunika från h&m. Så ska jag börja använda kjol igen (inge kul förut när man cyklade tll skolan).

Jag har som tur är alla böcker jag behöver! Matte, Kemi(prov på fredag, vi får se om jag e frisk =/ ) och SO (uppsatsen ska vara inne på måndag, jag ska bara renskriva). Men sen har jag konfirmation idag och jag vet inte vad jag ska göra för jag e ju sjuk, men jag vet inte om man MÅSTE gå på alla möten för att få konfirmera sig.

Nästa år i Januari nångång så ska jag till Costa Rica! YAAAAAAAAAAAY!

Jaja... Au revouir! <3

Kommentarer
Postat av: The almighty Dänn

MEN NEJ DU SKA INTE ALLS TILL COSTA RICA!! >_

2007-11-14 @ 17:37:42
Postat av: ers majestét

hur ser tunikan ut? o__O om den e likadan som min killdar jag nån (fast min e grå, men fans i olika färger)

2007-11-14 @ 18:01:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0