Bad day, suicide note

Jag har en allmänt dålig dag idag. Den har varit skitbra, ända tills min ~emo bästis~ Däännii, sa nyss till mig, att en viss wannabe Barbie, bestämt sig för att OCKSÅ bli emo! -.- OCH hon vägrar fatta att jag inte vill ha något med henne att göra! HOn har inget skitproblem och bara ******! NU räcker det MISS! Du är köööööööööööööööööööörd. RUINED! Wait and see, dear, this is NOT over..
Nu e jag weird igen. Men jag lovar av hela mitt allt, hon har inga känslor. Hon går runt som en ***** barbiedocka! Nää nu asså.

För övrigt målar jag naglarna vinrött, och jag fyller år om exakt 12dagar! =D
Har ingen livslust just nu, men det ändrar sig väl snart. Vill verkligen ha ett 2-delat sätt i rosa från www.efashion.se! Love it! <3

So long suckers!

Kommentarer
Postat av: din egna hora från UA (:

men kuk i hon då (:

2007-10-14 @ 20:52:34
Postat av: megaoffret Dän ^^

vi ska hugga henne med en tandborste! >_

2007-10-14 @ 20:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0