Britney Spears

Det var ett tag sen jag uppdaterade, men nu gör jag det igen! =)

Det handlar om Britney Spears. En gång var hon alla tjejjers idol, vad hände egentligen? Jag vill inte "hacka bäver" (som Danni säger) på någon, men nu är det ju tvärtom...Jag menar, kan hon inte göra NÅGONTING (rätt)? Kollade på hennes uppträdande på youtube för första gången. HUR STÅR HON UT MED SIG SJÄLV?! Jag orkar inte med henne, det var ett tag sen man inte hörde någon idiotiskt hon gjort. Fast man måste ju ha lite omsorg för henna, jag menar, hon förlorade ju barnen till ex-maken Kevin Federline i veckan. MEN SNÄLLA?! VEMS FEL?! Egentligen. Jo, hennes. Hon brydde sig inte tillräckligt mycket om det ändå bra hon hade kvar. Nu har hon inget. Och så hackar hon på sina anställda om hennes problem, men snälla, "gumman", det var ju hennes fel att det blev så! Jag har lust att säga åt henne att åka in på ett riktigt rehab, inte det dära skitrehaben som finns i Hollywood och allt. Nog om det nu, det tycks aldrig mer ändras.

Nu pratar vi om hennes sugiga video. För det första: Hur vågar / kan hon ens uppträda i underkläder? Liksom, inte för att vara elak mot någon, men det kan man göra när man är ung. Hon är inte ung längre, hon tillhör inte det kategorin i mitt tänke längre. Ändå är hon bara 25-28 nåt. Sedan är det själva framträdet, det SUGER! BLÄ! USCH! Har ni sett videon där man klart och tydligt ser när hon bryter klacken? Här ser ni det: http://www.youtube.com/watch?v=rlKtdWiQpfo&mode=related&search=
Varför? Gör hon så? Hon är inte någon idol längre för mig och jag retar mig på varje gång jag tänker på det. Det här inlägget påminner mig inte bara om Britney, lite om en annan person också. Nu ska vi inte gå in på det. Låt oss bara säga att jag tycker att hon kan flytta till Antarktis.

Här är orginal uppträdandet: http://www.youtube.com/watch?v=jK-T5Y1ZeVg

Nu har jag varit taskig och karma kommer väl slå tillbaka. Om det inte redan gjort det, det kan väl inte bli värre i år iallafall. Jag måste köpa presenter till kompisarna och torrshampo till mig. Förra helgen när jag var i stan med Madde så såg jag en jättesnygg regnkappa. Den måste jag köpa!

Au revoir! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0