Bröstcancer

Varje söndag brukar jag titta på de filmer som går 20.00-22.00. Den här söndagen var den filmen jättebra, så bra att jag behövde göra ett inlägg om den! Den hette "Why I wore lipstick to my mastectomy". Fick mig att tänka på alla de som har bröstcancer (och annan sort cancer). Mina ögon tårades några gånger i filmen, den var så verklighetstrogen. Jag vet inte, men jag tror den var baserad på en sann berättelse. Det är svårt att beskriva, men nu har jag lust att stöda forskningen så gott det går! Huvudrollen har Sarah Chalke (som är med i serien Scrubs) och hon äger hela filmen. NI som ännu inte sett den, gör det, det är värt det. Imorrn kommer jag ha på mitt rosa band, bara så att ni vet. Vad gör just du för att stödja forskningen?

En länk kommer senare från veckorevyn vad just Du kan göra.

image62<3


Kommentarer
Postat av: megaoffret Dänn ^^

ja men vissa av oss idioter har knappt råd att köpa dricka efter skolan, hur fan ska jag då stöda bröstcancer grejjen? xD

2007-10-22 @ 15:28:49
URL: http://omgitsafamousperson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0