Kärlek och orientaliskt

För det första: Jag orkar inte visa mina nya kläder. Är jättetrött. Men en sak kan jag tala om: Jag är fast för orientaliskt! Jag hade tänkt göra ett kollage med kläder därifrån, men jag hittar inte hemsidan. Menmen. Jag älskar grönt te, Yoga (från indien, ursprungligen), thai-chi och qui-gong (tror jag det stavas). Sushi i massor! För det andra: Jag tror att jag är kär! Det är en kille (ofc) som är såå. Jag vet itne, jag känner honom inte. Men jag ska lära känna honom. Love at first sight. Säger vi. Men kärleken är ett ämne jag mer än gärna tar upp. Jag älskar kärlek! Fast ibland för man lust att bli emo. I feel for you Däänni http://omgitsafamousperson.blogg.se/ . Hösten är kärlekens årstid, det är bevisat! Alla kändisar är med barn och har romanser. Och vi vanliga dödliga låter oss haka på i förälskelsens resa. Höstmys, finns det något bättre? (Förresten, jag älskar att resa. Ska till Centralamerika i vinter, men nu pratar vi om kärlek här! ;) ). Jag vill köra yoga nu. Hehe. Ska börja. Det är typ det enda jag tjatar om. Jag måste göra något. Läsa Cosmo ^^. Vill iallafall ha kjol imorrn. JAG FÅR DAMP NU! Tack Danni ^^. Och förresten, jag hatar wannabe's. Är det så svårt att vara sig själv? Det står ju massor om det i böcker, till er wannabe's: KÖP EN BOK! OCH: MIND YOU'RE OWN BUISNESS! Så svårt är det inte. Jag har hittat mig själv, efter att ha varit någon annan. Jag spenderade en hel jävla sommar med att läsa på internet och annat. DET VAR FANEMEJ INGE KUL, men jag gjorde det för omgivningen.
Nu ska vi bli positiva igen =P. Löööve is all around.

Veckans låt(ar):  Tainted love och den nya men Ne-Yo & Rihanna.

Au revoir! <3

Kommentarer
Postat av: megaoffret Dän ^^

fiiiiikuuuuuuuuus

2007-10-11 @ 15:40:18
URL: http://omgitsafamousperson.blogg.se
Postat av: Erika

skitkul ^^ xD

2007-10-15 @ 16:48:56
URL: http://www.eriikas.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0