Leva och ha ett liv..

..Är det stor skillnad på. Jag lever, men jag har inget liv. Förstår ni? Jag menar jag har nyss fyllt 14 (i fredags) och måste vänta ett år till tills jag får gör något med mitt liv (fester, moppe, jobb). Bläääää. Jag menar "YIPPIE jag har fyllt 14!" men känner ändå herreguuud. Förresten: OM någon får för sig att kalla mig fjortis en gång till, ska just denna person ta konsekvenserna!
Iallafall, det där herregudet har 3 betydelser: 1.Tiden går snabbt och jag har lust att vara 5 igen. 2.Jag måste vänta oändligt länge på att få göra något vettigt och helt enkelt ha kul. 3. Jag är 14 och: Fortfarande singel (jag vet, jag har 100 år kvar för det, men ändå!), har inte växt så jag är forfarande 156cm, rädd för att gå bakom hästar (jag har ridit i 7 år, jag menar kom igen nu) och det ända jag gör socialt är att hänga med kompisar, gå i skolan eller shoppar (eller när jag "sportar").
Summan med det gär inlägget: Jag måste skaffa ett liv!
Nu: Ska käka lite tårta som blev över från igår, min släkt (iallafall mina kusiner) är jättesega på att gratta mig. Hatar att vara onyttig, men om det gör något bättre så ska jag bara dricka grönt te och/eller vatten.

Au revoir <3

Kommentarer
Postat av: megaoffret Dänn ^^

fikus tyst JAG är ditt liv ^^

2007-10-29 @ 21:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0