Lite om kläder och sånt

En sån här vill jag ha!
image60 
Från Juicy Cotoure

Eller en billigare variant:
image61Från Efashion

Båda är i velour och det är en fråga om pris och kvalitét. Den från Juicy Cotoure kostar runt 1000 (jag trodde 15000, men hade fel) och den från Efashion kostar 500. Båda är snygga. De ser dessutom likadana ut ungefär. Och de ser såå mysiga ut! Jag ska köpa/få en sån, så enkelt är det. (Och snälla, kopiera inte min stil (till de jag känner), jag vet att jag ser snygg ut, och jag vill fortsätta var unik, hitta en egen istället!) =P
När det gäller kvalitén har jag ingen aning! Båda är ju i samma material, så det gäller ju -Märkes eller ej. Och om mamma som frågade om hur man beställde set-et nyss vill jag bara säga en sak...I've got her Hooked! xD

Sen är det som vanligt (jag var med Madde i lördags när hon piercade naveln, så hon skröt lite *host*), dänni tänker emo, helle e skum (as always ;)), milla e så jävla positiv, Eve e seriös och BLÄ på barbie!

Au revoir! <3

11 dagar kvar...


Kommentarer
Postat av: megaoffret Dän ^^

JAG ÄR INTE EMO! xD

2007-10-15 @ 17:30:34
Postat av: Erika

JUSSTE!
Rättning: Allmänt dum i huvet xD

2007-10-15 @ 17:32:07
URL: http://www.eriikas.webblogg.se
Postat av: megaoffret Dän ^^

såååå ska det låta ^^

2007-10-15 @ 17:33:50
Postat av: Fia i egen hög person

ska ja va ärlig tar ja hellre deras kropp änn de där de har på sig x). .. shit detta lät lite pervo O__o

2007-10-15 @ 17:50:02
Postat av: victoria

Mysigt med dress. ^^ Ang. layout: Om du är tålmodig så ska jag förklara för dig direkt då jag får tid. Just nu ska jag egentligen sätta mig ned och läsa ett tio sidor långt PM om fattigdom och rättstava det osv. så jag återkommer med förklaring! ^^

2007-10-15 @ 18:20:55
URL: http://svartvitlila.blogg.se
Postat av: fredrik

snygg blogg!

2007-10-15 @ 22:20:53
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se
Postat av: Victoria

Såhär gör man med layout! Har du photoshop? Det går göra i paint också, man fixar bilden där helt enkelt. Tänk på att rutan ska vara ganska bred (du får prova dig fram) men inte så hög. Du vet ju hur den så kallade headern (den bild du ser högst upp på bloggen) ser ut, och då bör du alltså försöka fixa samma storlek i paint eller photoshop. Bakgrunden på sidorna kan du göra i exakt samma storlek som headern. Därefter ska du spara ned dessa två någonstans på internet, tex playahead i fotoalbumet. När du gjort det ska du högerklicka på bilden i albumet och välja "egenskaper". Den länk som då finns där ska du sedan kopiera in i din bloggdesign. Du vet vart fliken "design" finns i din blogg? Tryck sedan på "redigera stilmall". Och nu kommer det lite krångliga: det står massa koder och nästan i börjn står det "background" och sedan en länk. Byt ut den länken mot den länk från playahead (exempelvis) och klistra in den länk från bilden som är din bakgrund! Sedan tittar du lite längre ned i kodmallen. Där står det "#header" och under det "background:" och sedan en länk. Här ska du klistra in länken från den bild istället som du vill ha som header/där uppe! Det är inte så krångligt som det verkar. Förstår du nåt eller är det luddigt? :D

2007-10-18 @ 10:33:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0