Veckans "schema"..suck

Hittills har ju veckan gått jättebra! Förutom att jag är dödstrött, sitter varje dag men over-sized kofta och dricker grönt te, läser om Yoga och undrar när jag ska börja. Plugga hela veckan och nästa vecka! Här är "schemat". Sen ska jag visa det jag köpt också, orkade inte förra, eller förrförra veckan, men nu! =P

Måndag: Trött, men de går ändå! Pluggade dagen innan på geografi och är glad över att äntligen få min Cosmopilitan. (Nyprenumerant). På kvällen CSI, somnade vid soffan...

Tisdag: Sovmorgan, great, tänkte jag, ända tills jag försov mig med en halvtimme. Skyndade till skolan och när jag kom hem pluggade jag till provet som var idag. Från 3 till 9. Sex timmar. Sen Desperate Housewifes.

Onsdag: Skulle göra en perfekt make-up. Fick ta bort allt och fixa nytt snabbt. Läste sammanfattning innan jag åkte till skolan. Bråttom. Provet sista lektionen, det gick nog bra. Vi får se. Sedan när jag kom hem gjorde jag grönt te och myser i over-size koftan. Fryzing my ass off. Jaja. Fyller år om 16 dagar så jag gjorde en "önskelista" =P Hehe. Läser bloggar och om Yoga. Jag ska börja snart. Ikväll är det Grey's Anatomy.

Torsdag: Imorrn är det träslöjd xD. Efter skolan ridning. Sedan ska jag ringa till kyrkan om konfirmationen. På kvällen: CSI Miami.

Fredag: Matteprov. Blä. 2 veckor kvar till fördelsedagen. Vill ha en speciell present, därför jag längtar. Och självklart. TÅRTA! Hemmakväll med Cosmo och grönt te.

Lördag: Innebandymatch =) Sedan ska jag vara med när Madde piercar naveln! Hennes födelsedagspresent. Sen ska vi ha tjejkväll hos mig =P

Söndag: Innebandyträning. Gå en låååååång promenad och Yoga-träning.

Så ser veckan ut. Kul va?
Nästa inlägg om kläder, nu middag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0