Hur seg får jag bli?

Nu måste jag skärpa mig! Jag har inte skrivit på 1 eller 2 veckor! Iaf så blev dagen regnig och skit. Och vi gick en hel sketen mil kändes det som. Vi gick i 1tim och 20 min. Bra motion iallafall. Sen har dagarn gått, och skolan vart som vanligt, nya böcker, lärare som säger att man ska slå om de "fiiiina" böckerna. Jaja säger jag och slår om dem när jag kommer hem. Sen har vi haft ganska kul ändå, vi har ju betyg det här året, mitt första MVG fick jag i matteläxan! Så glad! Jag har tagit den svårare boken i matte, vill/ska man bli veterinär måste man sätta krav och satsa STORT! :P

Det ska bli kul, och i alla mina astron står det bara bra saker inför och i hösten. Mysigt! =D
Vad kan jag mer säga? Alla mina kompisar fyller år nu så de blir av att shoppa presenter. På tisdag blir det shopping i stan med Madde. Förresten, jag har köpt nya skor eller stövletter eller vad de nu kallas i svart skinn, i förrgår köpte jag en brun skinnjacka. Mysigt måste jag säga!

Den 13 september ska jag på Black eyed peas! Det är något att se fram emot! Jag ska dit med Madde! :P

Igår sov jag hos Madde och Helle var med ofc! Vi kollade på filmer och hoppade på Maddes studsmatta :P Så det var jättekul, och mysigt!

Jag ska sluta lova
att jagska uppdatera nu! Hoppas fler inom en snar framtid vill läsa min blogg! Tack till dem läsare jag har :P

Jusste! I förrgår gick jag (snabbt) 7km med skolan, sen var jag i stan med mamma där vi gick en och en halv mil. Och förut idag spelade jag innebandy! Motion och sånt! Jag älskar att vara nyttig och hälsosam!

För hoppningsvis
uppdaterar jag senare i veckan! <3

Vilken tycker Ni?

 <-Den eller den->? Jag har svårt att välja :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0