V. a. r. f. ö. r. ä. r. j. a. g. f. u. l. f. ö. r.

Därför, tydligen. Varför får inte jag vara en av de tjejerna som får vilka killar de vill ha, som bara behöver gå in i ett rum så att man pratar om det resten av veckan, som är så jävla vackra? De som utsrålar karisma och som äger allt som kommer till deras liv. De som mår bra. De som kan ta vara på sig själva. De självsäkra?
De som alla älskar. Jag behöver gör något som gör mig unik och självsäker med utstrålning som täcker en km i diameter. Varför kan inte jag få allt. Eller en bättre formulering: varför jag?

Nej usch vad negativt det blev nu.
Igår fick jag damp så jag tvingade mamma att köpa Häagen Dazs åt mig ^^ Den e jättegod. Sedan idag har jag varit jätteduktig. Jag har pluggat några sidor matte, vart ute med hunden i runt en timme, läst ut en bok :) Nu ska jag sy fast en knapp i min blommiga, älskade blus. Jag älskar Cosmopolitan, den är min bibel, jag följer den som muslimer följer koranen etc.
Jag måste feng shui:a mitt rum nu asså. Nya tavlor och möbler och sånt. Sen ska jag kolla på förra veckans inspelade Grey's som jag tyvärr missade :'( <3

Nej nu måste jag göra nytta! Måste även ringa Marre (som vägrar logga in på msn, den n00ben). Jag har lust att ringa Helle också. KRYA PÅ DIG! <3

Au revoir and Tatá! <3


Me and the Hell
image78

Kommentarer
Postat av: Dänn

Cp. Jag älskar dig,det får duga för tillfället.
Killar kan du tänka på när du slipper ta hand om mig. JAG BEHÖVER DIG NU ERIKA!!!!

2008-04-05 @ 23:29:19
URL: http://rooar.blogg.se
Postat av: Sara

Killar är bara idioter som inte ser det allra finaste!
och seriöst blir jah förvånad att du inte har kille :O kommer du nte ihåg när vi va hos helle och skulle pierca oss? och vi alla var avundsjuka på DINA bröst!? va faan eriika! haha :D
feng shui:a vadå? :P

2008-04-07 @ 11:06:49
URL: http://ssarauw.blogg.se
Postat av: Emma,

Naaa, Erika Ensaam? stackars..
Yeah, you got me and danni. Isn't enough? ;D

2008-04-08 @ 18:43:46
URL: http://kokkos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0