Jag sitter här och pratar med Gackt...

...D.v..s. min dator. Hur kan man ha såhär tråkigt? Hur är det möjligt? Jag kollar på Vänner. Jag dör av värmeslag snart. Jag fyller mitt rum med kyla. Jag försöker prata med Danni. Men det lilla emot är och "är social" med sin familj. Ibland youtubear jag. Sen klottrar jag på ett papper som jag målar naglarna på (så att nagellacket inte kommer på databordet), jag klottrar Gackt och Je t'aime. "Du har inget liv" NO SHIT liksom. Nu tog vänner slut. Outsiders börjar. Fast vem bryr sig?
ALLT ÄR ROSA. ALLT. Mina väggar, mitt påslakan, mina örngott, mina gardiner, mina blomkrukor,  mina fotoramar, mina ljuslyktor, mina blommor, min kalender, mina pennor, min telefon, mina mattor, mina böcker, mina parfymer. Listan är lång. Väldigt lång. Dock så är allt inte bara rosa, det kan vara mönster, eller bara delvis rosa. Vilket som så ser jag rosa. Dessutom så klär jag mig i rosa. Jag ser ROSA. Det är så väldigt väldigt GAY. Fast jag är inte gay. Jag har inget emot homosexuella heller. Ville bara säga att jag tydligen tycker om färgen rosa och att jag inte har något liv.
Det här är inget flum. Man flummar när man har roligt. Jag har äckligt tråkigt.

Förresten så har jag och Danni varit i stan idag. Klepto hängde med en bit, sen dissade han oss för sin mamma. vi två gick iallfall från Centralen till Söder. Vi bara gick. Vi har inget liv.

Jag skulle kunna skriva. O.o
Men jag orkar inte. Jag orkar inte bry mig, om något. För tillfället. För man ska ju bry sig. Men just nu så vill jag bara vara.

Appropå abslout ingenting, hur i helvete kan Gackt vara singel? O.o
Men försök inget nu. Han är min. >:3

 MIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN!!!!!!!<3<3<3<3<3<3

Au revôir<3

Kommentarer
Postat av: Das Dänn

Jag var inte social, jag låg och sov -.-

Btw,din n00b,JAG SER ROSA! I BLAME YOU!!!





watashiii waa imaai les mizérable~

2008-08-18 @ 20:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0