Unsocial bastards -.-

Jag har haft 6 besökare idag...Yay.
Och ingen jävel är inloggad på msn. Alltså.
Jag håller på och skriver en novell om min framtid. Alla säger att den är bra. Men det är de väl tvugna till? Am i right?
Idag har jag varit duktig hehe. Jag har inget liv.
Imorrn ska jag till stan. Äntligen! Jag ruttnar. För att jag är uttråkad. Saken är inte den att det inte finns något att göra, utan jag är bara uttråkad. På allt.

GACKT<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

I need France. Truly, madly, deeply.

Au revôir.


Kommentarer
Postat av: Dänn

......

















........................







































...................









THAT'S IT?!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?! O_O

I KILLJOOO~



P.S din novell ÄR bra,punkt slut,batman has spoken,do not try to defy my divine logic.

2008-08-11 @ 22:15:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0