En dålig vana som ska jag nu ska sluta med...

...Är att svära! Jag svär hela tiden och folk börjar nog irritera sig. Hehe *nervöst skratt*. Men liksom ALLA svär ju och det är trots allt bara ord som inte kränker någon. Om jag säger "den där j*v*a pennan gick sönder!" (t.ex. asså) så vad gör det? Men visst, visst, jag ska sluta. BARA för att jag ska vara en bra förebild för mina kusiners barn (dvs. Emmy, Emelie och Pontus) och det är en bra sak att sluta för, för jag älskar de små mobben <3 Även fast vi kunde ses oftare (om jag fick bli barnvakt! Jag får men då måste jag lära känna dem först så att de får förtroende. Så jag vet inte om jag pallar. Någon gång kanske, men jag har det för stressigt just nu för att "bonda" med dem. Tyvärr. Well.) Hehehehehehe.....

Vad det någon som såg "Tolken" igår? Åååååååh den var sååå bra! <3 Min film precis! men de borde blivit ihop! Taskigt att de bara var kompisar liksom. Sorry BTW att jag spoilar filmen -.-

IDAG ska jag se Rocky Horror Picture Show! Världens bästa läggnings-film alltså! xD Men den är fett kul!

Jag längtar tillbaks till 70-80- talen! Även fast jag inte levde då men ändå. Amazing. Men fattar ni hur jobbigt det är med ENDAST meningen "oooh heaaaven is a place on eaaarth" som går och går och går i huvudet? Heheh vad n00big jag är nu xP

Puss o kraaaaaaaaaaaaaaam x]
Tatá! <3

Kommentarer
Postat av: Dänn

70 och 80-talet var de bästa åren för rockmusiken.....JAG VILL TILLBAKA T_T

..fasst jag levde inte heller då O_O VI BYGGER EN TIDSMASKIN!

2008-02-25 @ 13:59:14
Postat av: EVELINA

jag svär också FÖR mycket! det är svårt att sluta..

2008-02-25 @ 16:11:15
URL: http://metrobloggen.se/evelinaas
Postat av: Dänn

jag ownar er alla,vartannat ord som kommer ut ur mig är en svordom..MOUAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

2008-02-25 @ 17:16:20
Postat av: ers majestét

ooh danni wanna be thats so not trueXD
och ironi vi fick den låten på sången i lördags erika x'D

2008-02-25 @ 18:27:44
Postat av: Dänn

evve wtf...vet du ens vad ironi är ditt mensbarn o_O

2008-02-25 @ 19:14:01
Postat av: Erika

hehheehh xD
JA EN TIDSMASKIN då ska jag hångla med tom cruise efter att han spelat in top gun!!!
min PAPPA svär minst 2 ggr i varje mening -.-
lätt mi bello! x'D

2008-02-25 @ 19:14:39
URL: http://www.eriikas.webblogg.se
Postat av: ers majestét

tack danni ska du oxå börja? ^o)

2008-02-25 @ 19:50:17
Postat av: Dänn

ja självklart ^^

2008-02-25 @ 21:09:51
Postat av: BEAUTCAVE

mm den är ju hur bra som helst! Bra pris också;)

Ush borde också lära mig sluta svära haha

2008-02-26 @ 08:59:40
URL: http://www.beautycave.tjejsajten.se/
Postat av: Sara

jag såg tolken ;) hihh såg den på bio förut :P(A)
hahaha erika, tänk dig i 70- tals kläder ;) ojoj heting där! de kanske är nåt för dig gå klädd så i skolan :)

2008-02-27 @ 14:16:39
URL: http://ssarauw.blogg.se
Postat av: friendly

aa svära borde man sluta med , det är därför man får en jävla uppfostran eller hur era jävla otaksamma små fucking glin .. hihi (ja! jag vet att jag svär även fast jag säger att det är dåligt o att ja borde sluta , men duuuuh ! )
*jag är soooooooooo funny* (-^.^-)

2008-02-27 @ 20:24:45
URL: http://friendly.blogg.se
Postat av: Dänn

era hevlar...svär på bara,FUCK THE WORLD MOTHERFUCKERS!

2008-02-28 @ 23:20:03
URL: http://rooar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0