Fuck this now..

Jag ringde Emma. Hennes pappa svarade. Han sa att hon just nu var på väg till ÅRE. Efter småprat med honom la jag på. Hon kommer tydligen hem på LÖRDAG. Och vi hade BESTÄMT att vi skulle vara på lovet. Men jag är inte så himlans förvånad, mest irriterad och sur. Det är nämligen inte första gången hon gör såhär. På sätt och vis iallafall, hon har som passion att ändra sig om saker i sista minuten. SKITKUL GUMMAN, SKITKUL.

Så jag fick damp och ringde Helle. Hon förstår mig som bäst i hela världen. Så vi pratade om problem, åsikter och minnen. Amazing. Tack för detta! <3

Snart ska jag på träningsmatch mot 95:or. Jättekuuuul.

The end is near.

Tatá! Fuckers -.-

Kommentarer
Postat av: Dänn

Jasså minsann,HELLE förstår dig bäst i hela världen...och att jag satt och lekte personlig psykolog till dig nästan en hel sommar betyder ingenting?! T_T

2008-02-24 @ 14:55:48
Postat av: Sara

okej jobbigt ..
men vi kanske kan hitta på nåt nån dag på lovet?:P

men vi vann matchen ju ! :D:D:D fast ja va inte me x) ja missade bussen '.'

2008-02-24 @ 20:12:58
URL: http://ssarauw.blogg.se
Postat av: Erika

Dänn: MEN DU SVARADE JU INTE PÅ MSN!
Sara: Kanske det kanske :) Hahha det var tur att vi vann, annars skulle man ju dött! xD

2008-02-25 @ 09:23:24
URL: http://www.eriikas.webblogg.se
Postat av: Dänn

MEN JAG LÅG OCH SOV T_T
gomene fikus-chan

2008-02-25 @ 13:56:52
Postat av: Sara

Haha okej :)
Hahah aa! annars hade de bara blivit pinsamt!

2008-02-27 @ 12:11:22
URL: http://ssarauw.blogg.se
Postat av: Emma,

asså, -.-
PÅSKLOVET smartass! det SKREV jag faktiskt till dig..

2008-03-02 @ 15:28:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0