Hemma nu!

Borta bra men hemma bäst lyder orden. Jag tycker det e 50/50 om jag får säga det själv. Det har vart så j*vla underbart. F*cking great dude! Sitter här och zippar på trocadero blandat med vatten och läser Bibeln (d.v.s. Cosmopolitan) helt relaxed. Avril och Anything but ordenary sjunger ur högtalarna. Snackar med goda vänner och allt faller på plats. Mitt liv är perfekt. Fattas bara en liten grej. När kommer Mr. Right? Alla hjärtans dag firades med mamma & pappa + Zack igår, man behöver ju inte fira med en älskling bara ellerhur? Imorrn ska jag och Helle passa Zack medans päronen är på 50-årsskiva. Ska bl.a. se Eurotrip och äta tacos (är VÄLDIGT trött på att äta ute). Idag hade vi matteprov, gick nog bra, sen va jag me Helle o nu på kvällen kom min morbror och moster (ingift) och käkade hos oss. Fläskfilé och potatisgratäng med sallad och sås. Mammas mat <3

Tjingeling! (skämta bara) xD


Puss! <3

image71 (Jag ligger på stranden under trädet och läser. 40 + i luften och 30+ i vattnet")

Kommentarer
Postat av: Dänn

men fuck you erika XD

2008-02-16 @ 13:44:13
URL: http://rooar.blogg.se
Postat av: em,

såå orättvist! ;D

2008-02-16 @ 15:36:11
Postat av: BEAUTCAVE

Ja det tipsade en frisör min kompis om för inte så länge sen. Sebastians potion 9 innehåller ju nio verksamma ingredienser som alla är kända för sin goda inverkan på håret, den tillför mycket fukt och tar bort ''frisset''. Men de bästa är ju nästan att svänga förbi en salong och höra vad dom har för produkter inne mot statiskt/elektriskt hår, du kan ju föreslå potion 9 och se vad dom säger, för att va på den säkra sidan:)

2008-02-19 @ 09:12:19
URL: http://www.beautycave.tjejsajten.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0