Ni förtjänar en förklaring...

Visst, ingen j*vel laser förmodligen min blogg, men jag har inte skrivit på snart en vecka och det måste jag banne mej ändra på! Men nu ska ni hör min bortförklaring: Jag har haft 3 prov den här veckan och det vankas 2 till. Och efter religion som jag pluggat stenhårt sen i söndags så hade vi prov idag och jag var nästan precis färdig med anteckningarna, men whatävaaaaaah. Jag är nöjd. Hehehe. På fysik provet fick jag dock G, men de är i allafall Godkänt, men lixom vad förväntar man sit närr man jobbar skiten ur sig? Sen fick jag G eller VG i engelska också, men på fredag ska jag ha engelska del 2 och spanska....
Men imorrn ska vi iallafall åka skridskor :D...och ha spanska efter -.-
Men sen efter det ska jag rida och sen i helgen (på lördag) ska jag köpa Ben & Jerry glass :D:D:D:D:D lovely, heavenly
Sen på lovet ska jag plugga matte lite och lite svenska och sen ska jag vara med kompisar och sen dra till stan! :D:D:D värsta m00biga inlägget så jag ska sluta nu. Ska BTW äta sushi nu. BAjjbajj <3

Kommentarer
Postat av: Dänn

JAG läser faktiskt din blogg! XD

2008-02-21 @ 17:52:38
URL: http://rooar.blogg.se
Postat av: Emma,

Jag läser!
Eran glass där nere i VH kostar FEM kronor mer än våran! :@
du tar med dig lite glass till mig på påsklovet vaa?! :D

2008-02-22 @ 09:56:28
URL: http://kokkos.blogg.se
Postat av: Erika

Danni: du räknas inte -.- skämta! xD
Emma: du e ba allmänt fjortis/cp. mindre, den kostar 5 spänn MINDRE din ****** självklart :D

2008-02-22 @ 18:05:55
URL: http://www.eriikas.webblogg.se
Postat av: Dänn

YOU ARE TO WEAK! YOU LACK HATRED!

2008-02-22 @ 21:13:09
Postat av: victoria

Tack för ditt tips! :) Jag misstänkte munherpes, men sjuksköterskan tror visst att det är en vanlig förkylningsinfektion... vet ej om man vågar lita på det. :P

Kul att det går bra för dig i skolan! Skolan är viktig serru. ;P Det tar ofta lång tid innan man inser det... jag var nog ganska sen. ^^

Åh, ben&jerry-glass! YUUUM! *dreglar*

2008-02-23 @ 18:18:40
URL: http://svartvitlila.blogg.se
Postat av: emma,

åh, OKEJ, JAG SKREV FEL! -.-
och jag är inte fjortis bara FÖDD blond! x)

2008-03-02 @ 15:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0