Snälla, snälla o snälla!...

...skjut mig! Är det bara jag eller håller världen på att bli fullständingt GALEN och SINNESSJUK?! Jag känner för att skrika och slå men mitt sinne säger åt mig: vad hjälper det?
Inatt drömde jag en dröm (inget konstigt nu asså .lr lite) och när jag vaknade hoppade dessa ord ur munnen: slash my throut open and put a bullet thru my head. Varför vet jag inte - jag fattade ju inte ens att jag pratade förens 2 minuter efteråt, då jag förstod vad det betyder. Jag är bara så j*vla pisst off att det inte är sant. Jag önskar en annan invidid något ont helt enkelt. Det är (trots allt man hör av mig jämt, det är oftast på skämt) inte likt mig. Jag orkar inte vara negativ, men hur f*n ska jag bli positiv om denna personen jämnt förstör det jag byggt upp? HUR ?! Alltså, jag behöver semester (ja, IGEN) bort. Jag ska fanemej till Emma på lovet alltså. Fuck this alltså. Nu ringer jag Emma.


Tatá!


Kommentarer
Postat av: Dänn

ska vi få ett nervöst sammanbrott tsm?

2008-02-25 @ 19:14:51
Postat av: Emma,

klart du ska hit, ! :D

2008-03-02 @ 15:26:16
URL: http://kokkos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0