Buzz!

Igår gjorde jag lite nytta iallafall! Jag damsugade huset, plockade ner julen med mamma, gjorde matte :) och 100 magtrimmerövningar =P Skitkul tycker jag ! xD Jag känner mig flummig, gott folk! Vet ni vad jag gjorde på kvällen? Spelade Buzz!. Det var skitkul! En kompis till mamma och pappa hade med sig det (inklusiv hans playstation 2, eftersom vi bara har ps1). Så vi 4 spelade det från 21.00 (tror jag) till 01.20 xD. Jag vill också haaaaa! Jag vann en gång faktiskt =P (av alla 6-7ggr).

Idag kommer Zack's tjej hit (brukar vi säga, en blandras på collie/golden retriever som heter Molly). De är sååå gulliga tillsammans! De bara ligger ner och pussar på varandra! Förut var de grannar med oss, fast sen flyttade de :(

På tisdag börjar skolan! Jag känner mig lite rastlös här hemma just nu, så det ska bli både skönt, roligt och tråkigt. Jag ska iallafall inte bli lika stressad som förut, innan jullovet. Men det är nog ingen risk ändå, för om ca 2 ½ veckor bär det av till Costa Rica! Ska vara där i 3 veckor, sedan när jag kommer hem igen är det skola i en vecka, sen är det sportlov xD. Bra timing äger! =P

Nu ska jag fixa grejjer till mobilen,

Au revoir! <3

Kommentarer
Postat av: Dänn

omg va patetiska vi är,t.o.m din hundjävel har en "tjej"...men vi kan inte hitta en vettig livskamrat XD

2008-01-07 @ 01:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0