Genombrottet är nära...

JAG STICKER IVÄG SOM ETT BI IMORRN TILL SOLIGARE PLATSER! O-M-G!
Jag åker imorrn!!!!!!! Fattar ni?! Jag, mamma och pappa packar som dårar här alltså! Och ändå vill jag fylla en till väska! Fast det får jag ju inte, hehehe..
Imorse lämnade vi Zack <3 på hundpensionatet. Vi känner dock hon som har det så han hare bra där i de närmaste 3 veckorna! Fast jag blev nästan tårögd när mamma åkte dit med honom! Min äääälskling <3
Sedan kommer jag ju ofc sakna alla kompisar här hemma, fast de klarar sig väl! :P Ska ju posta vykort! =D Hoppas det är bättre än jag förväntar mig i Costa Rica! JAG LÄNGTAR VERKLIGEN ! Jag vill hoppa och studsa på vägarna upp och ner och allt!! Men seriöst, ska de vara nödvändigt att resa 17 timmar med planet? Tydligen! Well, I hope it's worth it! Nu är det mat!

P.S: Det är inge synd om er andra, jag har fortfarande lika mycket studier! Fast jag ska ju till tropicerna....Zuckeeeeeeeeeeeeeeeeers! :P

Adíos nu! <3

  

Kommentarer
Postat av: Dänn

...jasså det e inge synd om oss andra? jasså det är inte synd om mig som sitter här och spyr var 10 minut så det inte finns nått mer att spy upp förutom blod och vatten?!?!?!?!..nähä...DÖ >_

2008-01-22 @ 18:59:22
Postat av: ers mejestét

asso danni va e ditt problem? d e ju inte nåns fel att du e sjuk precis

2008-01-22 @ 20:23:54
Postat av: Dänn

DET ÄR BUDDHAS FEL O_O

2008-01-22 @ 21:28:20
Postat av: Ameli&Emelie

så söt hund :)

2008-01-22 @ 22:20:16
URL: http://lifeasblondes.blogg.se
Postat av: Erika

Danni: Men visst e det synd om dig...Men lixom..du vill ju vara hemma...kanske iinte spy o skit precis men..nu haru anledning iaf! Ska upp om 5timmar! xD
Eve: Håller helt och fullkomligt med! Snart åkeeeeer jaaaaaaaaaaaag :D
Ameli&Emelie:Tack! Han är min ögonsten :)

2008-01-22 @ 23:35:27
URL: http://www.eriikas.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0