Gott nytt år!

Säger jag, lite för sent kanske, men året är ju fortfarande nytt så what the heck! Efter att ha varit fullkomligt osocial den här veckan (kanske inte fullkomligt, men jag har bara vart hemma och gått ut me hunden bla,bla,bla...).
Jag har lust att personifiera den här bloggen, vilket webblogg.se inte låter mig. Suck. Men nya förhoppningar finns det iallafall! Jag ska träna så att jag är pigg och koncentrerad, köra yoga och sånt. Jag ska läsa jättemycket böcker, istället för att sitta frmaför datan/tv:n dagarna i ända. Jag ska skaffa fler intressen alltså, som hundar, hästar och miljön. jag ska bli en fridfull livlig själ. OCH jag ska tycka om att göra matte. Jag älskar allt som har med hälsa och göra :P
Imorrn ska jag shoppa med Helena i Farsta, mellandagsrean är ju igång för fullt!
Och nu kan jag änvända örhängen igen! :D De hade nästan växt igen, men nu funkar det!
Våren ser smakfull ut ;) Men nu ska jag riktigt njuta av vintern. Tills jag åker på semester till "Den rika kusten", översatt till svenska.
Jag ska göra lite kollage också framöver!

Jag hade en jättebra nyårsafton med släkt och vänner, hade ni?

-God fortsättning på er!

Kommentarer
Postat av: Dänn

LÄMNA MIG INTEEEEEEEEEEEEEEEEE T_T

2008-01-02 @ 17:24:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0